  • 11. Data: 2015-11-19 22:51:07
    Temat: Re: 81 razy
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > i nadal zdaje,

    Ja tak abstratentego od tego goscia. Ale czemu u nas zrobienie PJ to
    takie wyzwanie? Czy w innych krajach europejskich tez jest to takie
    trudne? W USA to wiem, jak cokolwiek kumasz z otaczajacego swiata, to 1
    dniowa formalnosc i chyba 10$.
    Nie wierze, zeby u Niemcow, czy Belgow zdawalo 40%.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 12. Data: 2015-11-20 05:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tero t...@o...pl ...

    > 0 punktów karnych 0 mandatów

    Mało jezdzisz? CB? Yanosik? ;-)

  • 13. Data: 2015-11-20 08:12:37
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-11-19 o 13:27, Lisciasty pisze:
    > zdawał egzamin teoretyczny na prawo jazdy kursant z Katowic
    > i nadal zdaje, przez ponad 3 lata wydał na tę przyjemność kilka tysięcy.
    > Chciałem coś mądrego napisać w tej sprawie, ale jedyne
    > co mi przychodzi na myśl, to "o ja pierdolę" ;)
    >
    > L.

    Bo u nas wszyscy są równi niezależnie od IQ, od wyznania, orientacji
    seksualnej itd, itp. Dlatego każdy, jak skończył podstawówkę, to może
    zdobyć PJ, ba nawet może politykiem zostać.
    Jacek

  • 14. Data: 2015-11-20 09:23:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

    Friday, November 20, 2015, 8:12:37 AM, you wrote:

    > Bo u nas wszyscy są równi niezależnie od IQ, od wyznania, orientacji
    > seksualnej itd, itp. Dlatego każdy, jak skończył podstawówkę, to może
    > zdobyć PJ, ba nawet może politykiem zostać.

    Nie jest wymagane ukończenie podstawówki do otrzymania prawa jazdy.
    Wymagana jest umiejętność czytania.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2015-11-20 11:26:06
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-11-19 13:27, Lisciasty wrote:
> [...]
    > Chciałem coś mądrego napisać w tej sprawie, ale jedyne
    > co mi przychodzi na myśl, to "o ja pierdolę" ;)

    jest już praktykiem pełną gębą ;)

    ('89 - wystarczyło jedno podejście teoria+praktyka i po problemie)

  • 16. Data: 2015-11-20 12:39:48
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Nie jest wymagane ukończenie podstawówki do otrzymania prawa jazdy.
    > Wymagana jest umiejętność czytania.
    A pisania już nie?
    Jacek

  • 17. Data: 2015-11-20 13:05:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A pisania już nie?

    No w zasadzie nie. Test komputerowy, wniosek moze kto inny wypelnic,
    byle sie tylko podpisac :-)

    J.

  • 18. Data: 2015-11-21 03:56:00
    Od: jezusmaria <z...@g...com>

    On Thursday, November 19, 2015 at 12:45:19 PM UTC-5, Yogi(n) wrote:
> [...]
    > z mojej winy może dwa razy (np. zagapienie się) reszta gwałtowne
    > hamowanie przede mną, wybiegający pies, ze trzy razy sarna, raz dzik
    > itd.) Plus jeden kot samobójca któremu się nie udało. Przez ten okres
    > zrobiłem około 900 tys., z czego 450 prywatnym, 200 służbowym w ciągu
    > pierwszych jedenastu lat, a przez ostatnie piętnaście ok. 250 tys. Z
    > czego przez ostatnie sześć tylko 60 ;-) Za to jako pasażer ok. 200 tys.
    > od 2008.
    > Przez cały ten czas cztery mandaty, jeden za parkowanie, trzy za

    Rodziny prokuratorskie zawsze byly laskawie traktowane.

    jezusmaria

  • 19. Data: 2015-11-21 18:55:01
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "jezusmaria" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Rodziny prokuratorskie zawsze byly laskawie traktowane.

    I to nawet z wyprzedzeniem, bo młoda została prokuratorem jakies dwa
    lata po ostatnim moim mandacie.

    --
    Yogi(n)

  • 20. Data: 2015-11-22 10:49:12
    Od: gowit <w...@g...com>

    Ja w latach siedemdziesiątych taki byłem przejęty tym kursem i egzaminem ,
    szczególnie praktycznym , że z pomocą kolegi z prawkiem ćwiczyłem dodatkowo na
    własnym autku (126p). Potem gdy kolega nie mógł to nawet sam jeździłem. Doszło do
    tego że przyjeżdżałem na jazdy własnym , przesiadałem się na kursowy .Po jazdach
    wracałem do domu własnym.
    Ale egzamin praktyczny zdałem bez stresu.