  • Data: 2009-01-26 15:51:02
    Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
    Od: "morghul" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 95 na 100 osób stwierdziło,iz "ten drucik" jest paskudny.Ale to
    > tak ma byc i tyle.Całe szczęście,że nie wszystkim projekt
    > podoba sie.To byłby dramat.

    Zaraz zaraz, jakie 95 osób? To tylko ja tak stwierdziłem ;)
    Drucik, jak drucik, swoje zadanie spełnia, kolor też pasuje
    ale... niech będzie że się czepiam ;). Stalowa opaska fabryczna
    może i by nie pasowała ale wycięty pasek z blachy miedzianej...
    to by mi się bardziej widziało i widać by było że ten szczegół
    też twórca dopieścił. Ja nie twierdze, że drut nie działa, tylko
    moim skromnym zdaniem nie pasuje stylistycznie do motocykla i
    trochę razi w porównaniu z pozostałymi elementami w które poszło
    tyle pracy.

    >"Ten człowiek jest wolny, który żyje dla siebie, a nie dla
    >innych".Ja robie to dla siebie.Jak podoba sie -fajnie,jak nie
    >podoba sie-tez fajnie.

    A ja odniosłem wrażenie po twoich wypowiedziach, że właśnie nie
    fajnie że zwróciłem uwagę.

    >Bo to w zasadzie nie ma znaczenia.Jak nudno by było jak by
    >wszystkim podobało sie to samo.Katastroficzna
    >wizja.Brrrrrrr......Budujac go ostatnią rzeczą na jaka zwracałem
    >uwagę to jego praktyczność.Więc nie ma co szukać tego co tam nie
    >ma. Zreaszta jak w wiekszości tego typu konstrukcjach.

    Z tym się zgadzam, sam zresztą napisałeś ze drucika nie ruszasz
    bo pęknie, kwintesencja niepraktyczności ;)

    > Kasa juz jest i projekt w zasadzie jest rozebrany i
    > poprawiany.Na Mainz bedzie gotowy.Tam nie może być tandety i
    > niedociagnięć.

    Trzymam kciuki mimo drucika ;) Chociaż sam styl do mnie nie
    przemawia to doceniam i szanuję ogrom pracy wsadzony w maszynę

    P.S. W kraju nad Wisłą czasem docenia się pracę mimo że gust
    spaczony i nie nadąża za trendami z zagranicy ;)

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk