  • 1. Data: 2009-01-21 14:41:38
    Temat: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
    Od: "wojkop" <w...@y...com>

    Tomasz Pawlos jest z wykształcenia nauczycielem, ale swoje prawdziwe powołanie
    odkrył w warsztacie ojca, gdzie zaczął budować motocykle według swojej wizji.
    Obecnie prowadzi własną firmę STEEL CREATIONS w której materializują się jego
    sny. Jeden z nich - &#8220;Golden Moth&#8221; - dostał zaproszenie na European
    Championship
    of Custombike Building, które odbędą się w marcu w Maintz.
    Muszę przyznać, że po tym wywiadzie już inaczej będą patrzył na ludzi, którzy
    biorą się za bary ze swoimi motocyklowymi wizjami...

    http://www.rockers.webd.pl/readarticle.php?article_i
    d=157

    wojkop
    rockers.webd.pl

  • 2. Data: 2009-01-21 16:19:56
    Temat: Re: &#8222;Per aspera ad astra&#8221; - jak powstała "ZłotaĆma"
    Od: "Majak" <d...@o...pl>

    "wojkop" <w...@y...com> wrote in message
> [...]
    > sie je oglada (mimo całej ich nieprzydatności do normalnego użytkowania ).
    Pozdrawiam
    Maciek
    --
    DRZ400E
    R6

  • 3. Data: 2009-01-21 17:05:36
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Warto zwrocic uwage na siedzenie w tym bohomazie. Jest tak sprytnie
    skonstruowane, ze sprezyna amortyzatora z cala pewnoscia zmiazdzy i urwie
    torbe kierujacemu!! Ciarki mi chodza po grzbiecie...brrrrr!!

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 4. Data: 2009-01-21 18:02:34
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Hinek napisał(a):
    > Warto zwrocic uwage na siedzenie w tym bohomazie. Jest tak sprytnie
    > skonstruowane, ze sprezyna amortyzatora z cala pewnoscia zmiazdzy i urwie
    > torbe kierujacemu!! Ciarki mi chodza po grzbiecie...brrrrr!!

    Awcalebonie!

  • 5. Data: 2009-01-21 18:10:44
    Od: "Monster" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Majak" napisał w wiadomości

> [...]
    o gustach się nie dyskutuje,ale najgorsze dla mnie jest to że popsuł ładnego
    jeśli się nie mylę GL1000:-(

    Monster
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2009-01-21 18:53:28
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Hinek pisze:
    > Warto zwrocic uwage na siedzenie w tym bohomazie. Jest tak sprytnie
    > skonstruowane, ze sprezyna amortyzatora z cala pewnoscia zmiazdzy i urwie
    > torbe kierujacemu!! Ciarki mi chodza po grzbiecie...brrrrr!!

    To jest wlasnie typowe podejscie ludzi ktorzy na customizing patrza
    przez pryzmat praktycznosci. Tacy nigdy nie pojma o co w tym kaman...

    BTW. Pomysl fajny. Tu i tam traci tandeta i cieciem kosztow ale gdyby
    chlopak mial budzet 10x taki jaki mial to by z tego bylo cos naprawde
    zajebistego. Niestety w Polsce customizing dopiero raczkuje i jeszcze
    duzo wody uplynie w Wisle i Odrze zanim tacy ludzie beda wzbudzac podziw
    i uznanie.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 7. Data: 2009-01-21 21:12:32
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > BTW. Pomysl fajny. Tu i tam traci tandeta i cieciem kosztow ale
    > gdyby

    Mówisz o kocu gaśniczym na wydechu przyłapanym drutem miedzianym?
    ;))) Moto nie wygląda ogólnie źle ale mi się inny rodzaj customów
    podoba.

    Mam nadzieję że te Ural z galerii to jeszcze nie skończony bo ta
    ryflówka kłuje w oczy, coś paskudnego...

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 8. Data: 2009-01-21 21:20:42
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Monster napisał(a):

    > o gustach się nie dyskutuje,ale najgorsze dla mnie jest to że popsuł ładnego
    > jeśli się nie mylę GL1000:-(

    Przy zalozeniu, ze materialem wejsciowym byl ladny GL ;)

  • 9. Data: 2009-01-21 21:21:31
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    morghul pisze:

    > Mówisz o kocu gaśniczym na wydechu przyłapanym drutem miedzianym? ;)))

    To tasma termoizolacyjna. Sam taka mialem na poprzednim wydechu w HD.
    Z tym ze nie jest to chyba oryginalny amerykanski Thermo-Tec tylko jakas
    podroba.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 10. Data: 2009-01-21 22:59:59
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > To tasma termoizolacyjna. Sam taka mialem na poprzednim wydechu
    > w HD.
    > Z tym ze nie jest to chyba oryginalny amerykanski Thermo-Tec
    > tylko jakas podroba.

    Oj... ja to wiem ;) Podoba mi się owijanie wydechów taśmą i nie
    tego sie czepiam, tylko tego przepięknego druta ;)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk