  • Data: 2019-06-19 12:08:49
    Temat: Re: A jakby tak...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5bfecf22-8c99-407d-9e42-cb56af310c7d@go
    oglegroups.com...
    >Po co Radoslaw sie czepiac ze cos takie a nie srakie. Sadzilem
    >wczoraj ze rewolucja w transporcie dopiero sie zacznie a ona zaczela
    >sie jakis czas temu.
    >Na poczatek poszly hulajnogi to sa tanie i w zasadzie kazdy potrafi
    >na nich jechac.
    >Nigdy nie mialem hulajnogi. Jak szedlem pol wieku temu do komunii to
    >mialem pecha bo parasolki a nie hulajnogi byly modne.
    >Z miesiac temu wsiadlem pierwszy raz w zyciu na elektryczna hulajnoge
    >i stwierdzilem ze potrafie nia jezdzic.

    To dlatego, ze pol wieku temu rowery byly modne, a nie parasolki.

    >Kilka dni temu kupilem zeby miec swoja i juz mam 100 kilometrow
    >przejechane.
    >Gdybym przejechal sto kilometrow samochodem w centrum to bym spalil
    >lepiej niz 10 litrow paliwa, a ile bym sie nakombinowal i nawkurwial
    >zeby zaparkowac lepiej nie mowic.
    >Do tego parkowanie samochodu w centrum darmowe nie jest.

    Ogolnie tak, ale:
    -poczekaj na deszcz i zime,
    -poczekaj az bedziesz musial wieksze zakupy przewiezc
    -zaraz sie zrobi problem parkowania hulajnog

> [...]
    >Cudak jak sie sam zlozy do jazdy np po chodniku to jest jak polowa
    >elektrycznego wozka inwalidzkiego.
    >Do jazdy po drodze sie rozklada, robi sie dluzszy i kierowca jest
    >blizej ziemi.
    >Jedzie toto maksymalnie 45 km/h i na bateriach jakie ma robi ~40 km.
    >Baterii mozna dolozyc i podwoic zasieg.
    >Kosztowal 12 tysiecy w przeliczeniu chinskich pieniedzy na zlotowki.
    >Moze sie okazac ze na przyszla wiosne bedzie takie cos do kupienia z
    >daszkiem a na jesieni z kabina i zimowymi oponami.
    >Gdzies czytalem ze Lodz to dwudzieste najbardziej zakorkowane miasto

    No i widzisz:
    -od takich wozkow korkow nie ubedzie ... chyba, ze pojada po DDR,
    -te 45km/h uprawnia je do jazdy po jezdni, ale jak korkow nie ma ...
    przeszkadzaja samochodom. Bo u nas sie 50 nie przestrzega :-)

    J.