  • 1. Data: 2019-06-12 21:45:17
    Temat: A jakby tak...
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    A jakby tak ... sprzedać samochód i kupić hulajnogę?

    Eee nieeee, hulajnogą niech Zenek jeździ.

    Możnaby kupić skuter

    http://niusy.pl/@youtube.com/a78

  • 2. Data: 2019-06-13 08:37:00
    Temat: Re: A jakby tak...
    Od: p...@g...com

    --A jakby tak ... sprzedać samochód i kupić hulajnogę?

    hulajnoga to uzupelnienie a nie podstawowy srodek komunikacji w wiekszosci przypadkow
    ... jesli bede chcial podskoczyc do sklepu po male zakupy czy na poczte po paczke to
    nie musze jechac autem i tyle, koncepcja jest sluszna :-)

  • 3. Data: 2019-06-13 12:52:23
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-06-12 o 21:45, kk pisze:
    > A jakby tak ... sprzedać samochód i kupić hulajnogę?
    >
    > Eee nieeee, hulajnogą niech Zenek jeździ.
    >
    > Możnaby kupić skuter
    >
    > http://niusy.pl/@youtube.com/a78

    Tylko że po chodniku jechać tym nie można, po ścieżce rowerowej też nie
    - pozostaje ulica. A na takim gówienku jest się słabo widocznym dla
    innych użytkowników drogi. Po chodniku trzeba prowadzić. Zwykła
    hulajnoga jest lepsza, albo rower elektryczny.
    T.

  • 4. Data: 2019-06-13 13:49:34
    Od: Pszemol <P...@P...com>

> [...]
    > zakupy czy na poczte po paczke to nie musze jechac autem i tyle, koncepcja jest

    A jak z tą paczką będziesz wracał na tej hulajnodze? Paczkę będziesz
    trzymał pod pachą?

  • 5. Data: 2019-06-13 16:21:15
    Od: p...@g...com

    Słowo klucz: plecak

  • 6. Data: 2019-06-13 19:57:50
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-13 08:37, p...@g...com wrote:
> [...]
    paczke to nie musze jechac autem i tyle, koncepcja jest sluszna :-)

    No żartowałem ze sprzedawaniem.

    Nie wiem czy koncepcja jest słuszna. Właściwie to nie wydaje mi się.
    Zakupy załatwia się wracając z pracy. Jak się człowiek chce przejść to
    może po pracy, ale to tyle.

  • 7. Data: 2019-06-13 20:02:04
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-13 16:21, p...@g...com wrote:
    > Słowo klucz: plecak

    Nie no, jak ktoś jest poważny to nie jeździ hulajnogą i nie chodzi z
    plecakiem.

    Mnie zasadniczo w tym skuterku spodobało się tylko to, że wygląda
    poważniej niż hulajnoga, ale akurat bagażnika to nie ma.

  • 8. Data: 2019-06-13 20:04:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-13 12:52, T. wrote:

> [...]
    > innych użytkowników drogi. Po chodniku trzeba prowadzić. Zwykła
    > hulajnoga jest lepsza, albo rower elektryczny.

    Gadałem z użytkownikiem. Mówi, że to takie na chodniki jest a nie na
    ulicę. Nie całkiem wiem jak to w tym nowym prawie wygląda. Bo co za
    różnica między tym skuterkiem a hulajnogą?

  • 9. Data: 2019-06-13 21:14:08
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 13-06-2019 o 13:49, Pszemol pisze:

    > A jak z tą paczką będziesz wracał na tej hulajnodze? Paczkę będziesz
    > trzymał pod pachą?

    Paczkę wyśle do siebie pocztą.

    yabba

  • 10. Data: 2019-06-13 22:37:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nie mozna po chodniku jak teraz tylko po chodniku mozna. Ma byc zmiana zeby
    hulajnoga wolno bylo po chodniku jak teraz, po drodze dla rowerow i po jezdni w
    pewnym przypadku.