  • Data: 2015-10-17 18:56:34
    Temat: Re: A jednak piesi nie beda mogli bezkarnie wlazic pod kola
    Od: "HubertO" <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e2ba3848-f56e-4ecb-b1cd-6f06a422c2b6@googlegrou
    ps.com...
    > Bredze ale się nie zalozysz o zlotowke ze jak mi wleziesz pod samochód na
    > przejściu i bede mial zarejestrowane
    > ze nie zachowales uwagi i ostrożności przed wejściem, bo się nie
    > rozejrzales, to winny wypadkowi będziesz ty.
    > Moge załatwić trzech operatorów z kamerami robiacymi 120 klatek na
    > sekundę. To kiedy się spotykamy?
    > Oczywiście nie gwarantuje ze przezyjesz bo możesz mieć pecha i zamiast
    > reki będziesz miał złamany kręgosłup
    > i rozwalona czaszkę. Taki pech ze poleciales głową na krawężnik.

    Ta swoją kamerą będziesz miał jednocześnie zarejestrowane, że przed
    przejsciem nie zmniejszyłeś należycie prędkości i naraziłeś na
    niebezpieczeństwo pieszego bedącego na przejściu, lub WCHODZĄCEGO
    na przejście. Nie wybronisz się, bedziesz winny.
    par. 47, pkt 4, rozporz. w sprawie znaków i sygnałów drogowych.