    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: A jednak winyl...
    Date: Tue, 15 Dec 2015 18:03:27 +0100

    dyskusyjnych:n4pd6q$kp8$1$P...@n...chmurka.ne
    t...

    >SU-500
    >Tę rurę widać tu (nie jest taka długa jak myślałem):
    >http://www.radiomuseum.org/r/technics_integrated_st
    ereo_amplif_4.html

    >Trafiłem też na Service Manual:
    >http://elektrotanya.com/technics_su-500_sm_1.pdf/do
    wnload.html
    >niby można pobrać, ale jakoś mi się nie udaje :).

    Mozna, wlasnie pobralem :-)

    Nie wiem o co chodzi, po dluzszej chwili po "This file is downloadable
    free of charge"
    "processing" zamienilo sie na "GetManual" i wtedy mozna.

    W manualu tak wprost nie napisali, ale wyglada mi na to, ze po prawej
    stronie tej rury jest "Power IC" (SVI 3102 ?), wielkosci na oko
    naszych GML, rura jest cieplna i doprowadza cieplo do widocznego
    radiatora na srodku, a w plytce pod radiatorem jest dziura, zeby
    chlodzenie bylo dobre.

    Hm, na oko - sztuka dla sztuki, tzn dla reklamy - obrociliby tego
    scalaka, to by sie ladnie zmiescil przy radiatorze.
    Ale moze tak taniej i lepiej :-)

    J.