  • Data: 2010-10-06 14:52:38
    Temat: Re: A nie wygodniej po ścieżce rowerowej?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 6 Oct 2010 12:30:03 +0100, kamil napisał(a):

    > Samochodem na 17-calowych felgach z oponami 50 (standard w byle mondziaku
    > teraz) tez z rozpedu bierzesz 10-centymetrowe krawezniki?

    Jeśli ten krawężnik jest w poprzek drogi publicznej bez znaku A-11 lub
    A-30 z tabliczką postawionego przed takim krawężnikiem wcześniej to tak,
    biorę go z prędkością od 0 do maksymalnej dopuszczalnej. Uskoki
    poprzeczne na drodze dla rowerów pokazanej na zdjęciu (DDR ma z tego co
    się dowiedziałem około roku, zatem mniej niż 11 lat) mogą mieć do 1 cm
    wysokości.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138