    From: futszaK <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: A'propos gwarantowanych przepustowości :-)
    Date: Sat, 20 Dec 2008 11:58:52 +0100

    Tomasz Śląski wrote:

    > Żyjemy w świecie marketingowej ściemy i obietnic bez pokrycia, czas
    > najwyższy zdać sobie z tego sprawę, odprężyć się i... przyzwyczaić :)

    otórz to właśnie

    podam przykład z własnego podwórka;
    Kiedyś sprzedawałem 256kilo za 65zl miesiecznie. bylo fajnie, sam
    osobiscie po wioskach jezdzilem i zbieralem kase, jak kogos nie bylo to
    przyjezdzalem po kilka razy. zdarzaly sie wypadki, ze klient potrafil
    podczas brania przeze mnie pieniedzy mieć jakieś ALE i roszczeniowym
    podejsciem zebym wzial niepelna kwote bo była jakas awaria itp.

    potem pojawila sie neostrada, musialem predkosci podniesc a cene obnizyc
    ale:

    1.Warunkiem placenia mniej było podpisanie umowy na czas okreslony (jak
    w neo)
    2.Płatność wyłacznie na konto
    3.Obniżenie opłat w przypadku awarii to i owszem, ale nie z automatu (to
    nie SLA), klient musi się sam o to dopomnieć, wyraźić najlepiej na
    piśmie to co go boli (reklamacja), ja mogę jedynie to sprawdzić przez co
    oszczędzam swój czas, który mogę przeznaczyć na coś innego (tego się
    nauczyłem robiąc usługi dla pewnego urynanetu, który po latach robienia
    uryny na tyle się dorobił, że teraz skupuje inne sieci bo go na to stać)

    --
    Tomasz Kruk
    http://futszak.blogspot.com/