  • Data: 2018-05-17 20:02:09
    Temat: Re: A teraz z innej beczki... bazy danych
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet, jak masz kopię bazy lokalnie, to i tak nie przywrócisz jej, bo
    > nie ma na co, trzeba na nowo postawić lokalnie albo zdalnie gdzieś cały
    > system. Chyba, że masz lokalnie kopię całego wirtualnego serwera, ale
    > IMO mało prawdopodobne, bo człowiek myśli "chmura ma bakapy" albo mamy
    > kopię lokalnie która jest dosyć stara.

    Ja jestem nauczony inaczej. Ufam temu co zrobiłem samodzielnie (backup
    ręczny od czasu do czasu też się przydaje, gdyż automat może robić coś
    źle i tego nie zauważysz). Na dodatek nauczono mnie, że jeden backup,
    niekoniecznie najmłodszy musi być daleko od innych. Kiedyś dawałem dysk
    optyczny głównemu księgowemu, a on zabierał go do swojego domu. Teraz
    mam kopie w firmie, a i tak co jakiś czas pełny obraz zabieram ze sobą i
    trzymam zupełnie gdzieś indziej.

    To, że ktoś nie może odzyskać danych, bo padł jakiś hostgodawca jest dla
    mnie tylko dowodem bezmyślności.

    Zastanawia mnie też, w przykładzie który podałeś, dlaczego nie można
    przejąć domeny bez kodów. Nie znam się na tym za bardzo, ale można
    zmienić wpis w DNS od strony technicznej, czyli co... prawo czy
    procedury zabraniają?

    Miłego.
    Irek.N.