  • Data: 2018-05-18 15:10:51
    Temat: Re: A teraz z innej beczki... bazy danych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:pdmg2g$567$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2018-05-18 o 12:19, J.F. pisze:

    >Ja robię na Windowsie ale nie przyzwoitość MS mi gwarantuje brak
    >dostępu tylko brak kabla sieciowego (znaczy do 230V jestem
    >podłączony, ale do tej drugiej sieci już nie).

    Akurat uwierze, ze nie masz tego drugiego kabla :-)

    >Nie udało mi się wyeliminować przekładania pendrive'ów, choć fajnie
    >by było. To jest praktycznie dość trudne - niepraktyczne. Dlatego
    >rozumiem,

    Ale nie wiesz, czy system nie kopiuje tych pendrive na dysk, celem
    pozniejszego wyslania, albo na odwrot - czy nie zapisuje na pendrive
    danych, ktore odczyta inny system :-)

    >że były włamania do odłączonych od sieci komputerów właśnie przez
    >pendrive'y.

    Szczegolnie jak sie wymysli, ze ma byc fajnie i automatycznie,
    podlaczasz nosnik, to program sam startuje :-)

    J.