eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmADB, Vysor itznp.... (itznp -- i temu zupełnie niepodobne) › Re: ADB, Kingoroot, Vysor iiznp... (iiznp -- i im zupełnie niepodobne)
  • Data: 2019-12-08 19:50:25
    Temat: Re: ADB, Kingoroot, Vysor iiznp... (iiznp -- i im zupełnie niepodobne)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 5decc2c1$0$549$6...@n...neostrada.pl

    > Jeżeli jest to funkcja fabryczna

    Fabryczna.

    > to powinni odpowiedzieć. Ale pewnie to tylko
    > doinstalowana APKa to już mają rozgrzeszenie.

    Fabryczna -- nie mają rozgrzeszenia?
    Są potępieni? Jeśli tak -- na wieki
    czy tylko na dziesięciolecia?

    > Przecie nawet serwisant możne ich zwyczajnie nie znać,

    To kiepski serwisant.

    > a co dopiero panienka na infolinii.. Nie znam zwyczajów, ale nie sądzę
    > aby w serwisie zabawili się w jakąś partyzantkę

    ADB nie jest partyzantką -- o ile sam Android nie jest partyzantką.

    https://developer.android.com/studio/command-line/ad
    Android Debug Bridge

    > typu naprawa uszkodzonego pliku.

    Czy ja chciałem naprawić uszkodzony plik?
    Uszkodzony plik bym skasował, o ile bym zdołał.
    W telefonie nie było niczego ważnego -- ważne informacje
    zostały wcześniej (przed awarią) zbakapowane z definicji.
    (z definicji 'ważnych informacji' -- 'ważne informacje'
    to takie, które są regularnie bakapowane)

    > Wcale nie, laptop (Window$ 7) ze względu na to że chodził jak mucha
    > w smole prawie wcale nie był używany. Zresztą gdyby przez te pół roku
    > był katowany na okrągło to pewnie nie miałbym pretensji o to że klawiatura
    > jest zrobiona z jakichś wybrakowanych materiałów.

    Nie widziałem tej klawiatury, więc nie chcę wypowiadać się na jej temat.

    > I ciekawostka - po przejściu na 10kę ten laptop ruszył z kopyta

    O tym już pisałeś.

    > i użytkowany jest cały czas, taki stan trwa już parę lat a klawiatura jak nowa..

    Zmiana systemu wpłynęła na trwałość klawiatury? ;)

    > I z prawami admina trzeba by się mocno napocić aby zwolnić miejsce
    > w pamięci wewnętrznej.

    Aby skasować niechciane fotli lub filmy (które omyłkowo miast na SD trafiły
    do ,,wewnętrznej'') czy odinstalować aplikacje zaisntalowane przeze mnie?

    > Przynajmniej ja nie znalazłem sposobu gdy to w Acerze wywaliłem całą górę
    > fabrycznie zainstalowanych programów, praktycznie nic to nie dało - telefon
    > nadal informuje o braku miejsca w pamięci.

    W Asusie miałem ze 300 aplikacji, które zainstalowałem...
    Do tego sporo ciągniętych plików, pstrykanych fotek itd...
    Bywało, że omyłkowo jakaś camerka (a miałem ich sporo)
    coś zapisała w ,,wewnętrznej'' miast na SD -- podobnież
    z przeglądarkami netowymi czy innymi ciągaczkami plików...

    Wg mnie telefon bardzo dobrze nadaje się do ściągania
    terabajtów ;) z netu... Aplikacje telefoniczne potrafią
    ciągnąć szybciej niż PeCetowe a telefon mam przy sobie
    raczej częściej niż PeCeta...

    > Co do nauki, to akurat konsola wymaga nauki, programy do rotowania
    > z reguły mają graficzne menadżery do przeprowadzania zmian.

    KingoRoot potrafił cos więcej -- poza rootowaniem?
    Jeśli tak -- dlaczego zmusza mnie do rootowania?
    Nie może prezentować swych możliwości bez zmuszania mnie do rootowania?

    Pokazałby to i owo i dodał, że aby to uzyskać, trzeba rootować...

    Wynajmując sprzątaczkę do wyczyszczenia sedesu -- daję jej: swój PESEL;
    nr dowodu osobistego; loginy wraz hasłami do wszystkich moich kont
    bankowych; telefon, na który przywędrowywują SMSy?...

    IMO taka sprzątaczka nie potrzebuje aż tak wiele... ;)

    > Nie wiem, wiem tylko że odrzucanie czyichś rad samemu
    > nie znając odpowiedzi jest niezbyt rozważne.

    Jeśli uważasz, że naprawisz Maxa zmianą zasilacza czy
    przewodu zasilającego -- może kupisz ode mnie tego Asusa? ;)

    > Tobie zdaje się chodzi o wprowadzenie zmian w telefonie których
    > nie można wykonać w sposób tradycyjny. I w związku z tym moje
    > pytanie - po co się upierasz aby robić to spod konsoli?

    Trochę racji masz -- 'zdaje się'.
    Nie upieram się przy ,,konsoli''.

    Pytałem (i pytam nadal) o ADB z GUI.
    (Android Debug Bridge, ale z Graficznym Interfejsem Użytkownika)

    > Teraz to akurat nowy telefon już mi nie jest potrzebny.

    Składa się doskonale -- Monster nie jest nowy! ;)
    Ekran (choć z pajęczynką) wygląda jak nowy (nie jest podrapany,
    nie łapie śladów palców itd...) ale nie jest nowy! Naprawdę!!! ;)
    Cały telefon nieźle wygląda (choć przejechałem po nim rowerem)
    ale nie jest nowy!!!

    Nawet bym Ci policzył jak za używkę, nie za nówkę. ;)

    Monster też nie chce ładować się -- może oba telefony naprawiłbyś
    jedną podmianą zasilacza bądź przewodu? ;) Za przesyłkę też
    zapłaciłbyś tylko jeden raz, choć kupiłbyś aż dwa telefony naraz!

    Oba telefonu spełniają kryterium nienowości!!!

    W tej samej przesyłce mógłbym dorzucić Overmaxa -- też nie jest nowy
    i też nie policzyłbym za niego jak za nówkę... Overmax być może ładuje
    się, ale słabo... Może też wystarczy zmiana zasilacza lub przewodu?...
    Naładowanie ,,pod korek'' IMO starczało na kilka chwil... ;)

    -=-

    Myślę o nowym telefonie z perspektywy historycznej, o czym chcę napisać
    w osobnym poście, osobnego wątku... Jak to mówią -- życie jest jak wielka
    bitwa, więc warto oprzeć je o wodzów wielkich armii... Przykładowo takich,
    jak Napoleon Bonaparte z Carrefoura...

    --