  • Data: 2012-10-28 21:36:25
    Temat: Re: AM 6.11c, problem z profilem ciężarowy
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-28 21:21, jerzu pisze:

    > Problem jest znany chyba od poczatku wprowadzenia ustawień dla aut
    > ciężarowych. W każdym razie kiedyś spróbowałem i szybko zrezygnowałem.

    W 6.10 działa poprawnie, wcześniej też nie było źle (choć bywały cuda).
    Dramat się zrobił w 6.11.

    > Tak jak piszesz, bardzo długie wyznacznanie tras, liczenie tych tras w
    > kółko bez powodu. Nie wiem, może w między czasie to poprawili żeby
    > znowy zepsuć (to taki zwycza w AM).

    To u nich "normalne".

    > Generalnie AM nie nadaje się do auta ciężarowego.

    Do 6.11 się nadawał (mniej lub bardziej). Poprawnie wyznaczała trasy
    w zależności od dopuszczalnej masy, nacisku i wysokości. Ciężarówką
    nie da się jeździć na profilu "osobowy". To co jest teraz to ...