  • 1. Data: 2012-10-28 20:20:04
    Temat: AM 6.11c, problem z profilem ciężarowy
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Witam :)
    Jako, że tutaj mamy trochę użytkowników AM (w tym ślepych zwolenników)
    i samochodów, to z jednej strony ostrzegam, z drugiej może ktoś ma
    wiedzę, kiedy to w końcu AM poprawi wersję 6.11, by dało się korzystać
    z profilu ciężarowego. Kosmiczne długie ustalanie tras (o ile się w
    ogóle uda), co jakiś czas wrzaski o brak map, liczenie w kółko itd.
    Problem nie występuje z profilem osobowym, jedyne skuteczne rozwiązanie
    to powrót do 6.10e.

    BTW - ostrzegam od razu, że wersja jest w pełni legalna itd., a problem
    jest znany od jakiegoś czasu :(

  • 2. Data: 2012-10-28 21:21:20
    Temat: Re: AM 6.11c, problem z profilem ciężarowy
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 28 Oct 2012 20:20:04 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >BTW - ostrzegam od razu, że wersja jest w pełni legalna itd., a problem
    > jest znany od jakiegoś czasu :(

    Problem jest znany chyba od poczatku wprowadzenia ustawień dla aut
    ciężarowych. W każdym razie kiedyś spróbowałem i szybko zrezygnowałem.
    Tak jak piszesz, bardzo długie wyznacznanie tras, liczenie tych tras w
    kółko bez powodu. Nie wiem, może w między czasie to poprawili żeby
    znowy zepsuć (to taki zwycza w AM). Generalnie AM nie nadaje się do
    auta ciężarowego.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2012-10-28 21:36:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-28 21:21, jerzu pisze:

    > Problem jest znany chyba od poczatku wprowadzenia ustawień dla aut
    > ciężarowych. W każdym razie kiedyś spróbowałem i szybko zrezygnowałem.

    W 6.10 działa poprawnie, wcześniej też nie było źle (choć bywały cuda).
    Dramat się zrobił w 6.11.

    > Tak jak piszesz, bardzo długie wyznacznanie tras, liczenie tych tras w
    > kółko bez powodu. Nie wiem, może w między czasie to poprawili żeby
    > znowy zepsuć (to taki zwycza w AM).

    To u nich "normalne".

    > Generalnie AM nie nadaje się do auta ciężarowego.

    Do 6.11 się nadawał (mniej lub bardziej). Poprawnie wyznaczała trasy
    w zależności od dopuszczalnej masy, nacisku i wysokości. Ciężarówką
    nie da się jeździć na profilu "osobowy". To co jest teraz to ...

  • 4. Data: 2012-10-28 22:00:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 28 Oct 2012 20:20:04 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

> [...]
    > ogóle uda), co jakiś czas wrzaski o brak map, liczenie w kółko itd.
    > Problem nie występuje z profilem osobowym, jedyne skuteczne rozwiązanie

    Czy leci z nami WuC?
    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2012-10-28 23:43:33
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    > Czy leci z nami WuC?

    Chyba się katapultował stąd. I to już dość dawno.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2012-10-29 14:33:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 28 Oct 2012 23:43:33 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Chyba się katapultował stąd. I to już dość dawno.

    Jest niedorzecznikiem producenta AM ;)

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2012-10-29 22:49:30
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    > Jest niedorzecznikiem producenta AM ;)

    Eche, aqurat Ci uwierzę. ;)

  • 8. Data: 2012-10-29 23:23:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    > Eche, aqurat Ci uwierzę. ;)

    Uwierz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2012-10-30 01:34:09
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    > Uwierz.

    Nie podgryza Cię coś? :>

  • 10. Data: 2012-10-30 09:10:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Tuesday, October 30, 2012, 1:34:09 AM, you wrote:

    > Nie podgryza Cię coś? :>

    Myslalem, że to hemoroidy...

    --
    Best regards,