    From: dee <d...@6...eu>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [ANKIETA] Jak często wyzywacie się od dziwek w pracy?
    Date: Wed, 14 Aug 2013 00:17:18 +0200

    Po wstępnym zapytaniu: Nigdy nie używamy takich określeń.
    Uściślając określenia i okoliczności użycia: Nigdy. Większość z nas to
    wykształceni potomkowie szlachty. Jednak rozrost firmy spowodował
    konieczność zatrudnienia młodzieży po politechnice ze znikomą kulturą
    osobistą. Staramy się z tym walczyć, jednak powyżej pewnej proporcji
    nowych pracowników do starszych pracowników wyniki są niesatysfakcjonujące.
    Okoliczności: Trójmiasto.
    Gdy spotykam się z takim słownictwem myślę: wieś, prowincja, potomek
    chłopa, warszawa, posiadacz VW golfa.
    Dominujący poziom wykształcenia: Wyższe; Roczniki poniżej circa 2003
    szybciej osiągają wyższe stanowiska, aktualne roczniki == papier
    toaletowy (tłumaczenie: "gówno warty" zwłaszcza dla roczników >
    2005-współczesność).
    Liczba pracowników: 1000+ lokalnie, x100 globalnie.
    Opis budynku: duży.
    Używane w pracy technologie: wszystkie.

    Pracuję dla największego producenta procesorów na świecie.

    Dee

    --
    dee