  • 1. Data: 2009-01-08 18:50:57
    Temat: Re: AT91SAM7 i sterowanie układem 5V
    Od: "ewzor" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Bialy" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gje8ti$3pk$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witam.
    >
    > W dokumentacji do AT91SAM7xxx piszą że wejścia IO są 5V tollerant, ale nie
    > wolno miec podpiętych pullupów. Niestety przy starcie są podpięte. Nie
    > jest dla mnie jasne wobec tego co wolno:
    >
    > a) wolno miec silne 5V na pinie ale trzeba szybko po resecie wyłaczyć
    > pullupy
    >
    > b) nie wolno miec silnego 5V na pinie (ale można przez rezystor).
    >
    > Interesuje mnie raczej punkt b) ponieważ chciałbym używać paru pinów
    > wyłacznie jako wyjścia z procesora do pewnego układu. Wyobrażam sobie to
> [...]

    He, a co się stanie z prockiem takim dziewczym przed programowaniem, jak go
    włączymy w takim układzie z układami na 5V ?????
    Czy taki dziewiczy procek również ma podpięte wewnętrznie pullapy do 3V3
    ????, Bo jesli tak to ta porada od producenta to do dupy jest, aby szybko
    odłączyć po wystarowaniu procka, bo najpierw go należy zaprogramować.
    Podajemy napięcie w układzie i co się stanie zanim go zaprogramujemy ???
    zdechnie ?

    Jak zwykle wszystko to wersja BETA.