  • 1. Data: 2011-03-17 03:08:36
    Temat: ATI + Firefox
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    Witam
    Ciezko mi powiedziec czy tu czy na grupe o windows (7 x64).
    Mianowicie jest karta ATI 5770 od Gigabyte. Jak wiemy ATI w trybie 2D
    obniza zegary do 157/300 celem oszczednosci energi/cichszej pracy.
    Niestety Firefox 4 wykorzystuje akceleracje sprzetowa i przy ladowaniu
    kazdej strony zegary sa podnoszone jak w 3D do 850/1200. W efekcie karta
    ma minimum 46C a cooler kreci sie ponad 40% i halasuje.
    Da sie temu jakos zaradzic by Firefox korzystal z akceleracji ale zegary
    pozostawaly obnizone? Do przegladania WWW nie potrzebne sa wartosci
    zegarow z trybu 3D :( Z gory dziekuje za jakas rade :/
    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-03-17 05:08:53
    Temat: Re: ATI + Firefox
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    Dnia Thu, 17 Mar 2011 04:08:36 +0100, Tasiorsa napisał(a):

> [...]
    > Firefox korzystal z akceleracji ale zegary pozostawaly obnizone? Do
    > przegladania WWW nie potrzebne sa wartosci zegarow z trybu 3D :( Z gory

    http://techdows.com/2010/10/how-to-disable-direct2d-
    in-firefox-4.html
    Sprawdź.

    Aktualny stan akceleracji masz na stronie "about:support" na samym dole.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 3. Data: 2011-03-17 12:41:27
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2011-03-17 06:08, pioruns pisze:
    > http://techdows.com/2010/10/how-to-disable-direct2d-
    in-firefox-4.html
    > Sprawdź.
    > Aktualny stan akceleracji masz na stronie "about:support" na samym dole.
    Dzieki za pomoc tylko ze niestety to nie jest rozwiazanbie. Jak wylacze
    Direct2D to literki robia sie rozmyte :(
    Wolalbym zeby FF korzystal tak jak korzysta tylko nie powodowalo to
    podnoszenia zegarow jak do trybu 3D. Jest na to jakas rada?

    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-03-17 14:38:51
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 17 Mar 2011 13:41:27 +0100, Tasiorsa napisał(a):

> [...]
    > Wolalbym zeby FF korzystal tak jak korzysta tylko nie powodowalo to
    > podnoszenia zegarow jak do trybu 3D. Jest na to jakas rada?

    Sprawdź czy nie zadziała Ati Tray Tools (pod 48xx chodzi). W nim możesz
    ustawić profile pod 2d i 3d oraz zaznaczyć, które programy mają nie włączać
    przyspieszenia.