    From: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: ATM i Crowley lacza sily w budowie nowej sieci
    Date: Sat, 15 Jul 2006 13:20:23 +0200

    Użytkownik zasiu napisał:

    > Poważny klient, któremu zależy na jakości (biznesowy) takiego łącza nie
    > weźmie. Zresztą poważna osiedlówka też nie.

    Poważna osiedlówka? To coś takiego istnieje? Poważny to był mój provider
    kiedy kupił druty od telenergo zamieniając polpaki. Potem zrobił się
    mniej poważny biorąc 60 zł za symetryczne pasmo przycięte do 256kbps.
    Nie widziałem jeszcze "osiedlówki", która by miała skonstuowaną umowę,
    że za tyle i tyle kasy dostarczają taki i taki drut. Dla nich poprostu
    "internet ma być" a jaki, to już inna bajka.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor