  • From: Tomek Kruk <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: ATM i Crowley lacza sily w budowie nowej sieci
    Date: Sat, 15 Jul 2006 14:59:44 +0200

    Sat, 15 Jul 2006 13:20:23 +0200, użyszkodnik "Michał \"Kaczor\"
    Niemczak" <k...@N...atn.pl> napisał:

    > Poważna osiedlówka? To coś takiego istnieje? Poważny to był mój provider
    > kiedy kupił druty od telenergo zamieniając polpaki. Potem zrobił się
    > mniej poważny biorąc 60 zł za symetryczne pasmo przycięte do 256kbps.

    czyli poszedł po rozum do głowy uświadamiając sobie że naczelną zasadą
    prowadzenia DG jest zarabianie pieniędzy przy względnym zadowoleniu
    klientów a nie robienie swoim dostawcom łacz dobrze

    > Nie widziałem jeszcze "osiedlówki", która by miała skonstuowaną umowę,
    > że za tyle i tyle kasy dostarczają taki i taki drut.

    a widziałeś sieć która jest w stanie zagwarantować cokolwiek poza
    swoim szkieletem bez brania za to koszmarnych pieniędzy ???

    > Dla nich poprostu
    > "internet ma być" a jaki, to już inna bajka.

    80% klienteli jaką obsługują właśnie tego oczekuje i za to płacą