    From: "Dariusz Bilewicz" <d...@s...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: ATM i Crowley lacza sily w budowie nowej sieci
    Date: Wed, 19 Jul 2006 01:39:16 +0200

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <k...@N...atn.pl>
    napisał w wiadomości news:e9jg6c$ktu$1@news.onet.pl...

    > Dużo tańsza jest np. radiówka. Duuużo tańsza. Ciekaw jestem, dlaczego co
    > najmniej 3 operatorów oferuje co najmniej 512kbps symetryczne za 40-45 zł?
    > Leci po kosztach? Nie sądzę. Dla tych, którzy by się czepili "to zmień
    > sobie na radiówkę i nie się nie pień" zwracam uwagę tylko na problem, nie
    > pytam o rozwiązania.

    No faktycznie dobrego linka na radiu zestawić łatwo można już za niecałe 2
    tyś.
    i problem z głowy, na jakiś czas przynajmniej... Czasem burza przejdzie i
    coś zdechnie
    ale to się przynajmniej na pomorzu zdarza niezmiernie sporadycznie.

    > Ależ ja nie wymagam niewiadomo czego. Ja poprostu zwróciłem uwagę na
    > pewien problem. Korzystam w domu z komputera, nie mam serwera, nie
    > świadczę usług więc mi nie potrzeba Bóg wie czego.

    Kaczor, źle rozumujesz... Wymagasz napewno by płacąc za swoje 256 czy 512
    zawsze kiedy go potrzebujesz go posiadać prawda?
    No to sobie policz teraz koszty takiego wyimagowanego operatora który by Ci
    takie łącze chciał zaoferować... Dolicz do tego jego ewentualne zyski które
    by
    napewno chciał z czasem osiągnąć.

    Przy cenach za jakie TPSA sprzedaje FR pierwsza z brzegu osiedlówka musi się
    nieźle napocić byś swoje pasmo miał...
    A czym więcej klientów tym więszy ruch i tym większe łącza potrzebne...

    Głupi polpak 2 Mbps kosztuje 1600 zł miesięcznie, nai le 512 kbps to
    podzielisz
    i jeszcze nikt się nie skapnie że łącza brakuje? I pytanie numer 2... ile
    będziesz od ludzi
    kasował za nie?
    Opłaca się czy nie?

    A w sumie sam nie jestem pewien jak teraz kosztuje ATM w tepsie i ile da się
    utargować.
    W każdym razie jak ktoś nie ma grubego taniego przyłącza to nie da Ci cen
    jak z neostrady.
    A szkoda.

    --
    Darek,