-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!uni-berlin.de!not-for-mail
From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: AUDI MMI
Followup-To: pl.misc.elektronika
Date: Sun, 24 Apr 2011 15:23:16 +0200
Organization: Freie Universitaet Berlin
Lines: 45
Message-ID: <9...@m...uni-berlin.de>
References: <io4s58$5rr$1@mx1.internetia.pl> <io795o$7h4$1@inews.gazeta.pl>
<9...@m...uni-berlin.de> <iobuog$f5v$1@inews.gazeta.pl>
<9...@m...uni-berlin.de> <iolrit$sp2$1@mx1.internetia.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="ISO-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8Bit
X-Trace: news.uni-berlin.de
ajNTa/bkzuBq8CJ/7B4jdgTR0Q/JORcaLIeBl2hA9/3joBQqluONHXYcO5
Cancel-Lock: sha1:CM+OoOlqYODoOJfBzRQWWxKP5d0=
User-Agent: KNode/4.4.10
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:609105
[ ukryj nagłówki ]Sylwester Łazar wrote:
>> Mimo to magistrala jako taka nie jest pętlą. Jesteś pewny, że jest to
> pętla
>> a nie połączenie szeregowe (daisy chain)? W motoryzacji pętle są
> nietypowe.
>> Nie wiem, więc pytam.
>>
>> Waldek
> Jest pętla, czyli połączenie szeregowe :-)
Nie nazwałbym tego pętlą tylko połączeniem szeregowym, ale niech ci będzie
pętla otwarta :-)
> Wchodzi sygnał z poprzedniego urządzenia i wychodzi do następnego.
> Zmostkowałem moduł BT za pomocą rurki.
> MMI ożyło.
> Porażka. W tym A6 jest 6 modułów podpiętych światłowodem.
> Wyłączenie jednej z nich powoduje, że MMI nawet nie włączy ekranu!
> Gdy podczas pracy się rozłączy - po prostu się zawiesi.
> Żadnej informacji.
> Dziesiątki ludzi mają z tym problemy, bo moduł BT
> jest ciągle zalewany, a obudowy (!) są nieszczelne.
> BT leży w najniższym punkcie podłogi.
> Podłoga jest szczelnym basenem.
> Wystarczy nie domknąć szyby na myjni kilka razy i elektroliza załatwia BT
> (min. 500 zł)
> Okazuje się, że światłowód w lepszej klasie wyposażenia jest po prostu
> dodany.
> Pozostałe złącza (wielostykowe) nadal są.
Ha. Mój szef tylko zagroził procesem BMW, jak mu po solidnym deszczu
(brytyjskim :-)) zalało elektronikę w bagażniku i samochód przestał działać
(kompletnie). Naprawa kosztowała 5kFuntów, oprócz tego rodzina musiała
wracać samolotem do domu, bilety etc. Najpierw się stawiali, że po
gwarancji, ale rzeczoznawca stwierdził, że jest to poważny błąd
konstrukcyjny (mogło się zdarzyć, że samochód wysiądzie w czasie jazdy:
kompletna blokada napędu i hamulców), firmie znany. Po liście rzeczoznawcy
jakoś zapłacili i naprawę, i przelot, i dodatkowy nocleg, oczywiście to
tylko tak, bez uznania winy. Nie wiem dlaczego, ale szef ma teraz Skodę :-).
Waldek
--
My jsme Borgové. Sklopte štíty a vzdejte se. Odpor je marný.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.04.11 16:22 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- supercap
- Procesor NMOS i karta CF
- Jak sprawdzic uC
- radyjko znalazłem
- Telewizor przestał widzieć sygnał z anteny
- LED
- System operacyjny dla 6800?
- Przyłączenie działki do sieci elektrycznej
- Działalność nierejestrowana/definicja sprzętu elektronicznego/misie i kolejki
- Smukły, długi ściągacz izolacji do kynaru
- rezystor 3 omy 400W
- [newbie] Jaki multimetr za 2-4 stówy?
- szafka sieciowa
- Raspberry Pi 5 + dyski SATA
- lutownica na węgiel
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław