  • Data: 2009-01-03 19:21:38
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Jan, 19:43, Jan Rudziński <j...@a...net> wrote:
    > Cześć wszystkim
    >
    > ZbyszekZ pisze:
    > [...]
    >
    > W praktycznie całej Europie abonament telewizyjny był i jest obowiązkowy
    > od samego zarania telewizji.
    > A abonament radiowy na tych samych zasadach (każdy posiadacz spawnego
    > odbiornika ma płacić) obowiązywał w calej Europie od początku
    > radiofonii, gdy komuna ograniczała się szczęśliwie do Związku
    > Sowieckiego, jak to wówczas nazywano.

    Ciekawe, nie wiedziałem. Zerknąłem do wiki, ściągalność rzuca na
    kolana 40% PL, a 90% w GB.
    Jak to jest w tej chwili uzasadnione?
    Jakąś wersją naszej misji?
    Jakby nie patrzeć taka kasa jaka jest robiona na telewizji to mało co
    z tym może konkurować, szczególnie programy telewizji publicznej -
    niby publiczna a stawki za reklamy czasem kilkarazy wyższe niż
    Półsałaty i TeWałN.

    --
    ZZ@private