  • 11. Data: 2011-06-15 19:06:52
    Temat: Re: Acer
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-06-15 20:42, JurekW wrote:
    > Wszystko co uważasz za zbędne możesz odinstalować.

    Nie mogę. Spędziłem dzień i bez wysokiej wiedzy informatycznej
    odinstalowanie wielu elementów systemu jest albo utrudnione albo nie
    całkowite. W każdym razie przeciętny tumanista nie da rady. I chyba o to
    chodzi.

  • 12. Data: 2011-06-16 05:19:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Jun 2011 18:13:23 +0200, JurekW wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    >Nie pożałowali.

    Pozalowali. Ile q* kosztuje plyta DVD - 25c ? Taniem im wozic kurierem
    w dwie strony ?

    >Acer dostarcza system operacyjny na partycji ukrytej.
    >Czy system zainstalowałeś?

    System byl wczesniej zainstalowany.
    Ale ja nauczony doswiadczeniem rozpoczalem od jego ponownej instalacji

    >Co do reklamacji, jak na gwarancji i usterka podlegająca gwarancji to sprawa
    >jest prosta.
    >Zarejestruj swój sprzęt przez stronę www. Zgłoś za pośrednictwem strony www
    >Twoje bolączki.
    >Przyślą kuriera po sprzęt, przyślą sprzęt naprawiony.
    >Serwis gwarancyjny masz w Brnie (Czechy).

    Dziekuje, to mnie wystarczajaco zniesmaczylo, odnioslem do sklepu.
    Nie bede potem szukal komputera przez dwa kraje.

    >Niedawno miałem usterkę, którą
    >Acer naprawił wymieniając płytę główną. Całość licząc od dnia zgłoszenia do
    >otrzymania naprawionego sprzętu trwała 8 dni (słownie: 8 dni).
    >Jeśli uszkodziłeś partycję serwisową, to zacznij od kontaktu telefonicznego.
    >Może odpłatnie dostaniesz płytki.

    Taa - 8 dni bez komputera, bo im sie nie chce wydac zlotowki na plyte
    czy udostepnic niezbednych plikow na www.
    Dbanie o klienta.

    J.

  • 13. Data: 2011-06-16 05:23:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Jun 2011 20:42:14 +0200, JurekW wrote:
> [...]

    Tak jest. 3 plyty, z czego trzecia niepelna. I czwarta z driverami.

    >Wszystko co uważasz za zbędne możesz odinstalować.

    Ale chodzi o to zeby tego nie instalowac, bo sie np ma takie zyczenie.

    J.

  • 14. Data: 2011-06-16 08:34:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    J.F napisa?(a):

    > Ale chodzi o to zeby tego nie instalowac, bo sie np ma takie zyczenie.

    To sobie trzeba bylo kupic sprzet bez preinstalowanego oprogramowania i
    dokupic do niego osobno Windows OEM np ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 15. Data: 2011-06-16 19:30:30
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Jun 2011 07:23:13 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale chodzi o to zeby tego nie instalowac, bo sie np ma takie zyczenie.

    Zainstaluj system z płyty OEM, powinna łyknąć numer seryjny z laptopa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2011-06-16 19:42:26
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-06-16 21:30, jerzu wrote:

    > Zainstaluj system z płyty OEM, powinna łyknąć numer seryjny z laptopa.

    Kupujemy to co chcemy. ew. możemy kupić laptop by postawic na stole by
    chwalić się przed znajomymi (ale to było 10 lat temu). Teraz laptop może
    służyć za podstawkę pod kawę.

    Nie ma potrzeby szukać dziury w całym,jak ktoś napisał - prawie zawsze
    można kupić sprzęt bez OS, i dokupić Windows OEM.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 17. Data: 2011-06-16 19:53:07
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Jun 2011 21:42:26 +0200, Rafał Łukawski
    <r...@l...pl> wrote:

    >Kupujemy to co chcemy. ew. możemy kupić laptop by postawic na stole by
    >chwalić się przed znajomymi (ale to było 10 lat temu). Teraz laptop może
    >służyć za podstawkę pod kawę.

    Coś konkretnego chciałeś w ten błyskotliwy sposób przekazać?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2011-06-17 03:17:25
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-06-16 21:53, jerzu wrote:

    > Coś konkretnego chciałeś w ten błyskotliwy sposób przekazać?

    Tak, pewną oczywistość, której kupujący nie zauważają. To tak jakby
    kupować notebooka z windows i mieć pretensje, że nie jest to Apple.
    Później na ten temat rozpisują się na grupach.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 19. Data: 2011-06-19 17:33:49
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    żytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    com...

    > System byl wczesniej zainstalowany.
    > Ale ja nauczony doswiadczeniem rozpoczalem od jego ponownej instalacji

    To znaczy coś w instalacji zrobiłeś nie tak.

    > Dziekuje, to mnie wystarczajaco zniesmaczylo, odnioslem do sklepu.
    > Nie bede potem szukal komputera przez dwa kraje.

    Nie ma potrzeby takiego szukania.

    > Taa - 8 dni bez komputera, bo im sie nie chce wydac zlotowki na plyte

    Acer bez wątpienia dostarczył Ci system, jeśli lapka kupiłeś z systemem.
    Awaryjne płytki powinien wykonać użytkownik samodzielnie. Taką przecież
    zawarłeś umowę.

    > czy udostepnic niezbednych plikow na www.
    > Dbanie o klienta.

    Niezbędne pliki masz na www Acera. Jeśli uszkodziłeś dane na partycji
    serwisowej, to naprawdę nie jest to błąd producenta.

    Co do nośników, samodzielnie możesz naprawić system, ale ze sprzętem bez
    serwisu na ogół nie dasz rady.

    Jurek W

  • 20. Data: 2011-06-21 16:04:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "Jurek W" napisał w wiadomości Użytkownik "J.F."
    ><j...@p...onet.pl>

    >To znaczy coś w instalacji zrobiłeś nie tak.

    Nie ma tam wiele okazji do zrobienia czegokolwiek nie tak.

    >Nie ma potrzeby takiego szukania.

    Wole nie ryzykowac.

    >Acer bez wątpienia dostarczył Ci system, jeśli lapka kupiłeś z
    >systemem. Awaryjne płytki powinien wykonać użytkownik samodzielnie.
    >Taką przecież zawarłeś umowę.

    I tu sie jeszcze nie czepiam.
    Tylko ze samodzielnie wykonane awaryjne plytki nie dzialaja.
    Wiec w zasadzie uznaje ze Acer nie dostarczyl systemu :-P

    A z tego co inni pisza - jeszcze beda przeboje. Bo jakos zapomnieli w
    tej umowie poinformowac ze to bedzie ich instalator a nie normalny.

    >Niezbędne pliki masz na www Acera. Jeśli uszkodziłeś dane na partycji

    Niezbedne pliki za wyjatkiem tych podstawowych ?

    >serwisowej, to naprawdę nie jest to błąd producenta.

    Zakladam ze nie ja uszkodzilem. Moze fabryka, moze sprzedawca.
    Ale sposob rozwiazania problemu jest zaiste ciekawy - wyslij im
    komputer do naprawy. 10 punktow za zadowolenie klienta.
    100 pkt za ekonomie :-)

    To juz Dell lepszy, choc mogliby sie postarac i przygotowac plyty z
    ktorych naprawde daje sie system zainstalowac bez pomocy drugiego
    komputera.
    Ot taka drobnostka - zapomnieli drivera do ethernetu.

    J.