    From: d...@w...sobie.to
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Air-bites - opinie
    Date: Fri, 25 Nov 2005 13:25:04 +0000 (UTC)

    Rafal.Doroszkiewicz <j...@v...net.pl> wrote:

    > Ale tu się czepnę. Jeden zwykły e-mail, przesłany plain-text'em, z
    > kilkoma linijkami tekstu to od 1kB do 2kB. 500 dziennie, czyli około
    > 500kB do 1MB danych. Od czerwca do listopada jest 6 miesięcy, ale my
    > skrócimy do 4: 4(miesiące)x30(dni)x1(megabajt)=120MB.

    > Jak bym nie liczył, to po odjęciu 135MB od 150MB, nie wychodzi mi
    > 120MB:-) Nie wspominając o tym, że odjąłem sporo dni, zaokrągliłem
    > pojedyńczą przesyłkę do około 2 kB i nie wziąłem pod uwagę danych
    > przesyłanych przy nawiązywaniu połączeń.

    Heh, nie.

    Uruchamiam ssh w telefonie, loguje sie, odpalam pine.
    Kasuje smiecie wysylajac D i strzalke.
    Potem zagladam do reszty, wiekszosc znowu wywalam, sciagnalem pierwsza
    strone tekstu tych maili. Potem czytam kilka do konca, na kilka odpisuje.
    Zamykam ssh i koniec :)

    Sam sie temu dziwie, ale ciagle ten pakiet mam i mam... Zuzyje pewnie
    w koncu z 50M, a reszta sie przedawni po 6 miesiacach.

    D.

    ps. mam w configu "slow terminal", ale kolory tez :)

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    4. Trash the room when your roommate's not around. Then leave and wait