  • 1. Data: 2005-11-20 19:52:20
    Temat: Air-bites - opinie
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

    Dostelem ich ulotke reklamowa w Wa-wie, i jakos nie chce mi sie w to
    wierzyc.
    Jak wynika z ich strony maja ponad 4 tys. klientow oferujac za 61 plus vat
    za 1 Mb/s.
    Jest ktos uzytkownikiem i moze sie podzielic opinia?

    http://www.airbites.net.pl/pl/index.php

    Pozdrowionka
    J.M.

  • 2. Data: 2005-11-20 19:57:19
    Temat: Re: Air-bites - opinie
    Od: "twix" <s...@n...pl>

    > Jak wynika z ich strony maja ponad 4 tys. klientow oferujac za 61 plus vat
    > za 1 Mb/s.

    To lacze mozna dzielic poza lokal lub odsprzedawac dalej? Czy czasami nie
    blokuja wysokich portow lub p2p?

  • 3. Data: 2005-11-20 20:10:22
    Od: "Patryk [JoKeMaN ;-]]]" <p...@i...alte.pl>

    Witaj,
    > Jest ktos uzytkownikiem i moze sie podzielic opinia?

    to taki nowy pomysl na swiatowa "osiedlowke" ;-).
    Wiecej tutaj: http://miniurl.pl/3682

    --
    :: pozdrawiam, patryk [at] alte.pl : i365:: Kronopio.

  • 4. Data: 2005-11-20 20:21:20
    Od: DK <c...@W...infomark.com.pl>

    Jarek Marciniak wrote:

> [...]
    > za 1 Mb/s.
    > Jest ktos uzytkownikiem i moze sie podzielic opinia?

    To jest zwykly DSL 1 Mbit TPSA kupowany hurtowo i odsprzedawany,
    zakonczony routerem bezprzewodowym. Maksymalnie do takiego DSLa
    podlaczaja 8 osob mieszkajacych w sasiedztwie, wiec jesli masz pecha
    transfery beda kiepskie.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-11-20 20:32:04
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Jarek Marciniak napisał(a):

    > http://www.airbites.net.pl/pl/index.php

    "Czy można je wyłączyć access pointa np. na noc?
    Punktów dostępowych absolutnie nie wolno wyłączać, gdyż powoduje to ich
    rekonfigurację."

    fajnie

    --
    Mateusz

  • 6. Data: 2005-11-20 20:46:19
    Od: Kajetan Staszkiewicz <v...@t...net>

    Dnia niedziela, 20 listopada 2005 21:21, DK napisał(a):

> [...]
    > zakonczony routerem bezprzewodowym. Maksymalnie do takiego DSLa
    > podlaczaja 8 osob mieszkajacych w sasiedztwie, wiec jesli masz pecha

    Wielce mnie to intryguje, ostatnio widziałem u kogoś AP w mieszkaniu (nie
    AirBites akurat) i piętro wyżej już laptop sygnału nie łapał...

    --
    | pozdrawiam / greetings | powered by Trustix, Gentoo and FreeBSD |
    | Kajetan Staszkiewicz | JID: v...@c...pl |

  • 7. Data: 2005-11-20 21:23:07
    Od: "masti" <g...@t...hell>

    Dnia pieknego 2005-11-20 o 21:46:19 osobnik zwany Kajetan Staszkiewicz
    wystukal:

    > Wielce mnie to intryguje, ostatnio widziałem u kogoś AP w mieszkaniu
    > (nie AirBites akurat) i piętro wyżej już laptop sygnału nie łapał...

    oczywiście, że jest to możliwe. Zależy od konstrukcji i ustawienia AP :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    - Mam lęk gruntu - Chyba wysokości? - Wiem co mówię. To grunt zabija!.

  • 8. Data: 2005-11-20 23:09:50
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    twix <s...@n...pl> wrote:

    > To lacze mozna dzielic poza lokal lub odsprzedawac dalej?

    nie. nie.

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 9. Data: 2005-11-21 11:02:33
    Od: QQlka <q...@b...pl>

    > http://www.airbites.net.pl/pl/index.php

    Dzis slyszlaem ich reklame w radiu :) Potezna firma ;)

  • 10. Data: 2005-11-21 16:20:11
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Jarek Marciniak" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za 1 Mb/s.
    > Jest ktos uzytkownikiem i moze sie podzielic opinia?

    Ciekawe jest kilka rzeczy ktorych sie dowiedzialem:

    - instaluja u klientow tepsianego dsl'a nawet jak linia telefoniczna jest
    nieaktywna (sa jakims super klientem hurtowym powiazanym z france telecomem)
    - daja specjalny router wifi cisco/linksys z wgrywanym przez nich linuksem z
    mnostwem ciekawych funkcji (FEN nie nadaza z realizacja zamowionego
    sprzetu - potezne ilosci)
    - daja tez karte wifi, i to wszystko jest za 1 PLN
    - wszyscy userzy loguja sie centralnego serwera w Hiszpanii (pierwsze
    wejscie na dowolna strone poprzedzone jest oknem logowania, a sam login jest
    przypisay do czlowieka a nie do mieszkania)
    - soft routera pozwala podpiac 1024 klientow (nie wiem po co, ale ciekawa
    sprawa)
    - umowa moze byc 3/6/12 miesieczna

    i jeszcze pare innych ciekawostek, ale nie bede sie rozpisywal. W sumie dosc
    zaskakujaca oferta.

    J.M.