eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAkumulator? Padł czy coś jeszcze? › Re: Akumulator? Padł czy coś jeszcze?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <52e0eb57$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
    <52e0f1fb$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
    <52e10d02$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbr2oq$ulr$4@node1.news.atman.pl> <lbr41k$1kt$4@dont-email.me>
    Subject: Re: Akumulator? Padł czy coś jeszcze?
    Date: Thu, 23 Jan 2014 14:11:03 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 20
    Message-ID: <52e114ed$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.134.21
    X-Trace: 1390482669 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2223 83.28.134.21:2604
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1783
    X-Received-Body-CRC: 3685286645
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520636
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
    news:lbr41k$1kt$4@dont-email.me...
    > Czyli przy 13,5V nie ładuje?

    Pewnie w lato przy takim napięciu by naładował po kilkunastu godzinach
    jazdy.
    Przy niższej temepraturze raczej nigdy.
    Im napięcie bliższe 14,5 tym dojście do pełnego naładowania szybsze.
    Im niższa temepratura tym napięcie powinno być wyższe.
    Przyjmuje się dla pracy cyklicznej zwykle 14,5 V dla 25 stopni -18
    mV/stopień C (-3 mV na cele).
    Czuli napięcie pracy cyklicznej może wynosić przy temperaturze
    akumulatora -15 nawet 15,2 V.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: