  • Data: 2018-10-20 00:45:03
    Temat: Re: Akumulator sam się rozładowuje ..
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-18 o 06:53, karol pisze:

    > Mam problem z akumulatorem lub... no własnie.
    >
    > Akumulator ma 8 miesięcy centra futura 64 (audi b7 1.8t) i juz 3 czy 4
    > razy musiałem go ładowac.
    >
    > Pare dni temu naładowałem do końca było 12,77, dziś sprawdzając jest
    > 12,17. Samochód praktycznie nie był jezdzony, moze przejechał 10 km.
    >
    > Co to może być ? Chyba to nie jest normalne

    Też miałem Futurę. Niecały rok wytrzymała - padła zimą. Można w sieci
    poczytać na ten temat trochę wypowiedzi użytkowników. Odpowiedź
    producenta standardowa: niewłaściwe użytkowanie. Zmieniłem na Vartę
    (chyba Silver - nie pamiętam) i zero problemów od 2.5 roku. Futura to
    gadget dla rozrzutnych a nie akumulator.

    Jednakże może być coś jeszcze. Piszesz w dość podstawowej sprawie a nie
    zrobiłeś testu, jak się domyślam. Jeśli Twoje auto żre energię na
    postoju, to nie ma się czemu dziwić. Pomierzyłeś to przed napisaniem na
    grupę? Równie dobrze mógłbyś się wtedy dziwić, że padła bateria w
    latarce, którą włączoną zostawiłeś w szufladzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek