eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach? › Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
  • X-Received: by 2002:ae9:f20b:: with SMTP id m11mr21947520qkg.464.1613510383577; Tue,
    16 Feb 2021 13:19:43 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:ae9:f20b:: with SMTP id m11mr21947520qkg.464.1613510383577; Tue,
    16 Feb 2021 13:19:43 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!168.119.53.7.MISMATCH!weretis.net!
    feeder8.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATC
    H!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googleg
    roups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 16 Feb 2021 13:19:43 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <i...@m...uni-berlin.de>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=24.77.110.106;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 24.77.110.106
    References: <0...@g...com>
    <s095d7$45g$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <i...@m...uni-berlin.de>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
    From: - <s...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 16 Feb 2021 21:19:43 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:761904
    [ ukryj nagłówki ]

    poniedziałek, 15 lutego 2021 o 07:44:39 UTC-6 Waldemar napisał(a):
    > Am 13.02.2021 um 20:24 schrieb -:
    > > sobota, 13 lutego 2021 o 12:22:32 UTC-6 ToMasz napisał(a):
    > >>> Tak wiec celem zadanego pytania jest wyjasnienie czy w sytuacji statycznej
    mozna cokolwiek powiedziec o akumulatorze majac go w niskiej temperaturze.
    > >> tak. jak ma znacznie poniżej 12v, to nie żyje. jak ma w pobliżu 12v, to
    > >> nic się nie da powiedzieć
    > >>> Nowy aku po naladowaniu mial 12.7V a po odstaniu pol nocy ma jakies 11.7V -
    przy -30C :)
    > >> Może tak być. życzyłbym sobie żeby miał jednak więcej niż 12v, ale jeśli
    > >> zakręcisz rozrusznikiem i to napiecie nie spadnie niżej, albo niewiele
    > >> niżej - zapali.
    > >> niestety liczy się wydajność prądowa w krótkiej chwili, więc jak
    > >> najniższy opór wewnętrzny. napięcie 11.7v jest niskie, ale nie świadczy
    > >> o zgonie
    > >>
    > >>
    > >
    > > Wlasnie zajrzalem w niego jak jest jasno i okazuje sie ze wsadzili mi aku o
    pojemnosci 20Ah.
    > > Fordowski BXL-40R ma miec niby 24Ah (choc specyfikacja mowi nie o pojemnosci a o
    minutach przy rozladowaniu pradem - ale pradu nie podaja w dokumencie)
    > > https://www.vamptmotors.com/ford/wp-content/uploads/
    2017/04/2017_MOTORCRAFT_BATTERY_CATALOG.pdf
    > >
    > > Kurde, te 20Ah to jakis zart? Malacz mial 34Ah.
    > >
    > > Czy dobrze pamietam ze utrata pojemnosci czy tez to zasiarczenie jest mniej
    dolegliwe przy duzych akumulatorach (w sensie pojemnosci)?
    > ma 105CCA, czyli pojemność ok 44Ah przy 0°F. Napięcie musi bć wtedy
    > ponad 7.2V. Prąd rozładowania to 25A, więc można z grubsza przeliczyć
    > CCA i CA na Ah.
    >
    >

    105 jest reserve capacity. Czyli jak licze to jest to 25*1.05 czyli okolice 25-26Ah.
    Jak ci wyszlo 44Ah?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: