  • Data: 2017-10-14 16:04:02
    Temat: Re: Akumulator... w styropianie.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Akumulator to taki gzor ze jak sie kupi nowy i trwale zamocuje do karoserii to
    nalezy o nimzapomniec na kilka lat.

    Mój każdy kolejny akumulator taki był z wyjątkiem favoritki - tam co by
    nie włożył, to zaraz padało :-)

    Noszenie w zime oznacza ze nie bedzie on wlasciwie przymocowany bo
    komu by sie chcialo przy - 10 codziennie go przykrecac i odkrecac.

    No to po co ten pojemnik? Przecież opakowanie aku na dworze by nic nie
    dało, więc to chyba jest nosidełko. Poza tym nie musi nosić codziennie,
    wystarczy przy jakimś większym mrozie albo jak auto ma stac długo.