  • Data: 2009-04-21 08:09:55
    Temat: Re: Albania - GSM DATA
    Od: Marcin Piekarski <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KuFeL pisze:

    > CZesc,
    >
    > wybieram sie wakacyjnie do czarnogory z rodzina. CZy ten dostep do sieci
    > w T-mobile to jakis prepaid? czy usluga do wykupienia do numeru?

    Tak to PREPAID. Kupujesz w dowolnym punkcie T-MOBILE usługę DATA
    Największa opcja to wlaśnie 25Euro za 2 GB transferu (15 euro/1GB). Masz
    tam duże pokrycie 3G więc net chodzi bardzo dobrze. Na okrągło słuchałem
    RMF FM przez neta i bez problemu ;). Co ciekawsze zużyłem tam 1,7 GB
    transferu a pozostałe 0,3 po jakimś czasie zużyłem w Polsce w erze.. na
    tej karcie.. :) Zastanawiam się teraz czy odwrotnie by też działało..
    Polski Prepaid z ERY w Czarnogórze....