  • 1. Data: 2009-04-20 12:10:34
    Temat: Albania - GSM DATA
    Od: Marcin Piekarski <m...@i...pl>

    Witam.
    Czy ktoś może wie co kupić w tym kraju by na kilka dni mieć net ?
    DATA PREPAID lub inne rozwiązanie które nie będzie obciążać roamingu.

    Dziękuje

  • 2. Data: 2009-04-20 17:37:13
    Temat: Re: Albania - GSM DATA
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Marcin Piekarski" <m...@i...pl> napisał
    > Czy ktoś może wie co kupić w tym kraju by na kilka dni mieć net ?
    > DATA PREPAID lub inne rozwiązanie które nie będzie obciążać roamingu.

    http://www.prepaidgsm.net/en/albania.html

    Jak wejdziesz w szczegóły, to tylko Eagle daje usługę "data calls". Gdyby
    jednak Ci się powiodło, to daj znać po powrocie co i jak, OK? :)

    Maciek.

  • 3. Data: 2009-04-20 18:22:42
    Od: Marcin Piekarski <m...@i...pl>

    Maciek pisze:
> [...]
    >
    > Jak wejdziesz w szczegóły, to tylko Eagle daje usługę "data calls".
    > Gdyby jednak Ci się powiodło, to daj znać po powrocie co i jak, OK? :)

    Dziękuje :)

    Na weekend dam znać czy działa ;) o ile będzie czynne i uda mi sie
    zlokalizować punkt :)

    Szukałem w voodafone ale nie mogłem nic znaleźć.

    W Montenegro jak by ktoś chciał to w T-mobile 25 euro / 2GB

  • 4. Data: 2009-04-20 21:01:45
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Marcin Piekarski pisze:

    > Szukałem w voodafone ale nie mogłem nic znaleźć.
    >
    > W Montenegro jak by ktoś chciał to w T-mobile 25 euro / 2GB

    CZesc,

    wybieram sie wakacyjnie do czarnogory z rodzina. CZy ten dostep do sieci
    w T-mobile to jakis prepaid? czy usluga do wykupienia do numeru?

    poza tym jesli moge spytac - czarnogore i albanie zaliczas z powodow
    zawodowych czy wypoczynkowych? bo my (2+2 dzieci) planujemy zwojowac
    kampingowo.

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 5. Data: 2009-04-21 08:09:55
    Od: Marcin Piekarski <m...@i...pl>

    KuFeL pisze:

    > CZesc,
    >
    > wybieram sie wakacyjnie do czarnogory z rodzina. CZy ten dostep do sieci
    > w T-mobile to jakis prepaid? czy usluga do wykupienia do numeru?

    Tak to PREPAID. Kupujesz w dowolnym punkcie T-MOBILE usługę DATA
    Największa opcja to wlaśnie 25Euro za 2 GB transferu (15 euro/1GB). Masz
    tam duże pokrycie 3G więc net chodzi bardzo dobrze. Na okrągło słuchałem
    RMF FM przez neta i bez problemu ;). Co ciekawsze zużyłem tam 1,7 GB
    transferu a pozostałe 0,3 po jakimś czasie zużyłem w Polsce w erze.. na
    tej karcie.. :) Zastanawiam się teraz czy odwrotnie by też działało..
    Polski Prepaid z ERY w Czarnogórze....