  • Data: 2019-03-11 16:18:29
    Temat: Re: Ale nas jeb** (dyskryminują)
    Od: Peter <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to nie jest dyskryminacja, tylko oferta prywatnej firmy dostosowana do
    > możliwości finansowych lokalnego klienta. Jeśli powstanie jakiekolwiek
    > prawo nakazujące firmie cokolwiek, to prawdopodobnie doprowadzi to do
    > sytuacji w której ta firma całkowicie przestanie obsługiwać taki rynek.
    > Dokładnie tak było w socjaliźmie. Nie było salonów forda w PRL, choć
    > fordy u nas jeździły.
    > ToMasz

    zapomniałem dodać że na wszystkich stronach podstawowa wersja kosztuje
    mniej więcej tyle samo 15.500 euro tj 67tys

    a wracając do innych produktów jak proszki płyny itd które różnią się
    jakościowo u nas a ceny sa takie same!, czyli rżną nas na kasie!

    i dodam że fordecosport produkowany jest w Rumunii czyli my mamy najbliżej