  • Data: 2018-05-04 15:51:47
    Temat: Re: AllPCB a Technoservice
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Wyderski wrote:

    > Wg TNT moje płyteczki mają być 4. maja, a zamówienie
    > złożyłem 27. kwietnia, więc termin zaiste ekspresowy.
    > Czterowarstwowe, zobaczymy, co będzie.

    No i są. Jakość wykonania wręcz szokująco wysoka. Za 1/3 ceny
    produkcyjnej w TS i 1/2 ich terminu dostałem czterowarstwowe
    płytki z zaślepionymi przelotkami, czego u nas nikt przy
    prototypach nawet nie proponował. Ostrość opisówki nieporównywalna
    z czymkolwiek, co widziałem w polskiej płytkarni. No i drobiazg,
    z zamówionych 15 Chińczyk przysłał mi jedynie... 36. :-)

    Żegnam się zatem bardzo czule z polskimi producentami,
    moc uścisków, bo raczej się już nie zobaczymy...

    Pozdrawiam, Piotr