eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAlternator padł › Re: Alternator padł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    References: <okvh3d$f4f$3@dont-email.me> <okvo0u$kav$1@node2.news.atman.pl>
    <ol074b$h20$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <ol0feq$9da$1@node2.news.atman.pl> <ol1lmg$b1m$1@node2.news.atman.pl>
    <ol282u$rbd$1@node2.news.atman.pl>
    <5975b4d0$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <ol4cui$bck$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <ol4cui$bck$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Alternator padł
    Date: Mon, 24 Jul 2017 11:07:26 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 25
    Message-ID: <5975b8d9$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.149.218
    X-Trace: 1500887257 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 651 83.30.149.218:56877
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:721274 pl.misc.samochody:2611074
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ol4cui$bck$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-07-24 o 10:50, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    >>>> Focus MK1 nie ma elektrycznego wspomagania kierownicy, ma
    >>>> hydrauliczne.
    >>> Czyli ma coś innego co zżera dużo prądu, np pompę hydrauliczną
    >>> wspomagania :)
    >
    >> Napedzana paskiem przez silnik.
    >:)
    >To akurat nie ten przypadek ale obiło mi się o uszy że jest pompa
    >hydrauliczna napędzana silnikiem elektrycznym.

    Moze i jest, ale czy do tego ?

    Zaleta wspomagania elektrycznego jest brak obciazenia przy jezdzie
    prosto, gdy pompa hydrauliczna ciagle pompuje.
    Wiec taka dziwna hybryda bylaby naprawde dziwna :-)




    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: