eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAlternator padł › Re: Alternator padł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <okvh3d$f4f$3@dont-email.me> <okvo0u$kav$1@node2.news.atman.pl>
    <ol074b$h20$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <ol0feq$9da$1@node2.news.atman.pl> <ol1lmg$b1m$1@node2.news.atman.pl>
    <ol282u$rbd$1@node2.news.atman.pl>
    <5975b4d0$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <ol4cui$bck$1@node1.news.atman.pl>
    <5975b8d9$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ol55op$fbt$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    In-Reply-To: <8...@g...com>
    Subject: Re: Alternator padł
    Date: Mon, 24 Jul 2017 19:52:56 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 38
    Message-ID: <597633fb$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.149.218
    X-Trace: 1500918780 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 663 83.30.149.218:52946
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:721291
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:809c4914-be76-4333-a092-898eaf65e450@go
    oglegroups.com...
    >Ale nie bylo zadnych wlacznikow cisnieniowych.
    >Pompa napedzana od silnika pracuje caly czas. To nie sa pompy o jakis
    >wysrubowanych parametrach.
    >Z reguly nie ma chlodnicy plynu hydraulicznego.

    Ale juz w automatycznych skrzyniach biegow sie pojawiaja.
    No ale tam znacznie wieksza moc przeplywa.

    >Maja bardzo duza zywotnosc i wade ze caly czas pobieraja energie z
    >silnika.
    >A ze energia produkowana przez silnik jest bardzo droga to lepiej
    >wypada wspomagnie elektryczne.
    >Wspomaganie elektryczne z punktu widzenia producenta ma duza zalete.
    >Od kooperanta przychodzi kompletny podzespol do ktorego wystarczy
    >podlaczyc kostke z pradem i dziala.
    >Przy wspomaganiu hydraulicznym pompa i przekladnia to dwa oddzielne
    >podzespoly. Do nich dochodzi zbiornik na plyn.
    >Wszystko musi byc polaczone przewodami i musi byc szczelne,

    Roboty troche mu dochodzi, ale i przy elektrycznej jest troche
    przewodow ... i dostawca zarabia, zamiast producent :-)

    >po uruchomieniu wymaga odpowietrzania.

    A nie jest jakos tak, ze samo sie odpowietrza ?

    >Paskudne jest dla uzytkownika to ze nowy podzespol na czesci zamienne
    >jest drogi do tego tak robiony zeby naprawa byla albo trudna albo
    >niemozliwa.

    A hydraulicznego we wspolczesnym wydaniu to nie dotyczy ?
    Tzn naprawy nie przewiduje sie, tylko wymiana na nowa
    pompe/przekladnie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: