  • Data: 2017-07-26 14:09:03
    Temat: Re: Alternator padł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-07-24 o 11:07, J.F. pisze:

    >Dlaczego? wyłącznik ciśnieniowy załatwia sprawę.
    >A zaletą takiej pompy jest to że może być zmontowana w kolumnie
    >kierownicy
    >a hydraulika była* trwalsza od innych rozwiązań.

    Tak nawiasem pytajac - czy w klasycznym hydraulicznym wspomaganiu jest
    w ukladzie cisnienie, gdy jedziemy prosto ?

    Tu np mowia, ze wtedy zawor jest otwarty w obie strony i plyn z pompy
    plynie do zbiornika.
    https://youtu.be/7nMmH18uAwc?t=395

    tu nie mowia, ale prazki w rurach sugeruja podobnie ... ale moze to z
    lenistwa nie zatr.
    https://youtu.be/lbgFLk8SETI?t=866

    To by mialo sens, przeplyw otwarty, cisnienie spada, pompa musi
    pokonac tylko opory przeplywu (nie takie znow male).

    Oczywiscie z elektryczna pompa mozna zrobic inaczej.

    J.