  • Data: 2019-02-20 10:10:01
    Temat: Re: Alusy (aluminiowe felgi)
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przykład nieadekwatny, bo tutaj hardware ma znaczenie drugorzędne.
    > Znacząco bardziej istotny jest software. Jak ktoś włożył wiele lat
    > wysiłku w oprogramowanie wszystkich funkcji i WRESZCIE wszystko (mniej
    > więcej) działa, to wymiana na nowszy - ale pusty - hardware jest poważnym
    > regresem.

    OK, zgodzę się. Nie raz widzę ładną laskę i błagam, żeby NIC nie mówiła
    bo mi spierdoli ten widok...ale zdarzają się też mądre i inteligentne,
    co prawda mniej niż ładne i puste i właśnie ten target obczajam. Inna
    sprawa, programować całe życie...nie lepiej od razu wziąć taką ładną i
    zaprogramowaną?

    > Kolega najwyraźniej desperacko potrzebuje się dowartościować.

    Skąd. W obu przypadkach jestem bez pisania megadowartościowany ale widać
    że ktoś zazdraszcza :]

    > A czy cotygodniowa wizyta u kosmetyczki już umówiona? :)

    Mylisz mnie z pizdą w rurkach a nie facetem. Sam potrafię o siebie zadbać :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>