    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Alusy (aluminiowe felgi)
    Date: Sat, 2 Mar 2019 09:53:06 +0100

    W dniu 02-03-2019 o 02:25, Marek S pisze:

    > Jaka moda? Na siodło na świni? Jeśli sąsiad ma osiodłaną świnię, to ja
    > też muszę ją mieć? Szczerze mówiąc mam wątpliwości co do uzasadnienia
    > :-) Takie ewenementy w 3mieście widuję ekstremalnie sporadycznie. Nie
    > dostrzegam zjawiska mody i fali obniżania zawieszenia w czymkolwiek.

    Zatrudnij się w pobliżu jakiejś szkoły samochodowej.
    Kiedyś miałem okazję pracować w pobliżu takiej i widziwy jakie tam dało
    się zaobserwować były niesamowite.
    Sczyt pobił chyba gościu, który nakleił sobie kulfoniasty napis, na
    PRZEDNIEJ szybie.

    Tuning polegający na krzywych kołach (w sensie niepionowo ustawionych),
    nie mieszczących się nadkolach, był na porządku dziennym.
    Pod biurem były dwa progi zwalniające, ze 20 m między jednym a drugim.
    Każdy z delikwentów musiał przejeżdżać przez nie chyba z 2 km/h, co
    oczywiście nie przeszkadzało im w dawaniu pełnego gazu między jednym a
    drugim progiem. ;-)