  • Data: 2015-07-10 12:30:08
    Temat: Re: Amerykańska technologia lodówkowa
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze:

    > A uprawiałeś jakiś intensywny sport w bawełnie i w audiofilskiej
    > koszulce? Bo ja tak i bawełny więcej na grzbiet nie założę.
    > A audiofilskie koszulki sportowe kosztują 30 zeta, więc nie wiem
    > gdzie tu audiofilstwo? :>

    Ze sportów, to mi najbliżej do szachów. Spróbuję kiedyś założyć,
    zobaczymy, czy poczuję różnicę. Zaznaczam, że uprawiam mało
    intensywnie, więc może jednak nie. Ale mam znajomego, co handluje
    wyposażeniem turystycznym, w tym audiofilskim. Jechałem kiedyś
    w gorący klimat, dał mi na drogę trochę różnych takich wdzianek.
    Zapamiętałem z tego "inteligentne skarpetki" (wcześniej zajmowano
    się jedynie IQ mojego buta, a i to tylko tego z lewej nogi).
    Koszulki też były. Nie zachwyciły mnie, wręcz przeciwnie nawet.
    Wtedy to jeszcze była nowość, więc cena nie była 30 zeta. A że
    dzisiaj bawełna droższa od tego, to się nie dziwię.

    --
    Jarek