  • 1. Data: 2012-08-28 14:47:38
    Temat: Android - "how to"
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Mam Samsunga Galaxy SII z andkiem 4.0.3. Nie wiem jak we wcześniejszych
    wersjach TouchWiza (bo to jego podejrzewam o powodowanie tego) ale
    wkurza mnie takie coś:
    wchodzę w kontakty, szukam danej osoby, dzwonię i sprawa załatwiona.
    Później znów chcę do kogoś zadzwonić więc znów w kontakty a tam zamiast
    isty widzę ostatni wybrany kontakt, więc daję wstecz i trafiam na
    wyszukiwanie poprzedniego kontaktu:(
    Ma ktoś metodę na to by po wyjściu z kontaktów (np. przez zadzwonienie
    do kogoś) każde następne wejście w kontakty było wejściem w pełną listę
    a nie tak jak opisałem?
    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 2. Data: 2012-08-28 15:07:26
    Temat: Re: Android - "how to"
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-28 14:47, Qlfon pisze:
> [...]
    > Ma ktoś metodę na to by po wyjściu z kontaktów (np. przez zadzwonienie
    > do kogoś) każde następne wejście w kontakty było wejściem w pełną

    Jedyne co mi przychodzi na myśl to to że powinneś się z komś zamienić
    się na telefony, np. na bez systemowy Samsung Monte, który ma do wyboru
    - kontakty i spis połączeń.

  • 3. Data: 2012-08-28 17:45:45
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Qlfon <r...@l...pl> wrote:
> [...]
    > Ma ktoś metodę na to by po wyjściu z kontaktów (np. przez zadzwonienie do
    > kogoś) każde następne wejście w kontakty było wejściem w pełną listę a

    Zamiast klawisza "wstecz" naciśnij "kontakty".

  • 4. Data: 2012-08-28 21:28:01
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-08-28 17:45, Maciej Bebenek pisze:

    > Zamiast klawisza "wstecz" naciśnij "kontakty".

    Nic to nie daje, poza tym żeby zobaczyć ten klawisz to i tak muszę
    nacisnąć wstecz. później na górze kontakty i tak zostaję przy ostatnio
    szukanych kontaktach:(

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 5. Data: 2012-08-28 21:52:55
    Od: atm <...@v...pl>

    > Nic to nie daje, poza tym żeby zobaczyć ten klawisz to i tak muszę
    > nacisnąć wstecz. później na górze kontakty i tak zostaję przy ostatnio
    > szukanych kontaktach:(

    Moze przetestuj Go Contacts EX

  • 6. Data: 2012-08-28 22:32:30
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-08-28 21:52, atm pisze:

    > Moze przetestuj Go Contacts EX
    O, to jest jakiś pomysł, mam ich kilka apek i widżetów to może i to się
    sprawdzi, dzięki.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 7. Data: 2012-08-28 22:41:58
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    > Moze przetestuj Go Contacts EX
    Nic z tego, w tym zakresie funkcjonalnie jest tak samo jak oryginał:(
    Może na xda coś doradzą?

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 8. Data: 2012-08-29 08:13:04
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2012-08-28 22:41, Qlfon pisze:

    > Nic z tego, w tym zakresie funkcjonalnie jest tak samo jak oryginał:(
    > Może na xda coś doradzą?

    Jak juz, to tradycyjnie polecam www.forum.android.com.pl i odpowiedni
    dzial z Twoim telefonem.

    ps. moze inny launcher? Np. Launcher Pro?

  • 9. Data: 2012-08-29 09:00:27
    Od: Qfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-08-29 08:13, lukz pisze:

    > Jak juz, to tradycyjnie polecam www.forum.android.com.pl i odpowiedni
    > dzial z Twoim telefonem.

    tego się bałem, że będę musiał tam trafić. ja starej daty jestem, fora
    mnie drażnią ale to chyba jednak nieuniknione:(

    > ps. moze inny launcher? Np. Launcher Pro?
    Popróbuję, dzięki.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 10. Data: 2012-08-29 10:09:16
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 29.08.2012 09:00, Qfon wrote:
    > tego się bałem, że będę musiał tam trafić. ja starej daty jestem, fora
    > mnie drażnią ale to chyba jednak nieuniknione:(
    kup Tapatalk i nagle interfejs forów staje się normalny
    Marx