  • 11. Data: 2012-08-29 17:48:48
    Temat: Re: Android - "how to"
    Od: Qfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-08-29 10:09, Marx pisze:
    > kup Tapatalk i nagle interfejs forów staje się normalny
    > Marx
    Mam tapatalka, tylko nie szukałem jeszcze tego forum, dzięki za wskazówkę:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 12. Data: 2012-08-29 22:06:02
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2012-08-29 09:00, Qfon pisze:

    > tego się bałem, że będę musiał tam trafić. ja starej daty jestem, fora
    > mnie drażnią ale to chyba jednak nieuniknione:(

    > Popróbuję, dzięki.

    Tez mam obrzydzenie to for, ale to wyjatkowo trzyma poziom. Popatrz tez
    na samdroid.net. Tam to dopiero siedza nerdy, np z uporem godnym lepszej
    sprawy portujace ICS na starego Samsunga Spica i5700 ;)

  • 13. Data: 2012-08-29 22:52:55
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Ja wiem, że moja rada będzie trochę nie taka jakiej sobie życzysz, ale
    pomimo tego sprawdź, jeżeli możesz.

    Przetestuj jakikolwiek telefon z aplikacją HTC Sense. Może zmienisz telefon.

    Mam podobne do Twoich problemy, po prostu idiotyczna obsługa telefonu w
    ... telefonie. Jak ktoś jest przyzwyczajony, to go nie boli i pewnie
    nawet nie zrozumie dlaczego tak piszę.

    Miałem HTC i bardzo mi brakuje interfejsu jaki tam miałem. Gdyby dało
    się zainstalować Sense na Samsungu, było by chyba perfekto.

    Irek.N.

  • 14. Data: 2012-08-30 00:06:22
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-08-29 22:52, Irek N. pisze:
> [...]
    >
    > Miałem HTC i bardzo mi brakuje interfejsu jaki tam miałem. Gdyby dało
    > się zainstalować Sense na Samsungu, było by chyba perfekto.

    Dlatego właśnie napisałem, że podejrzewam nakładkę TW na Andka. miałem
    niedawno HTC Evo3D i to był mój pierwszy kontakt z androidem obok iOS na
    3GS i jakoś nie kojarzę, żebym tam miał taki "problem". Dostałem SII
    służbowego i HTC poszedł do szwagra, spory błąd pomimo teoretycznej
    wyższości SII nad Evo. Sense do TW to niebo a ziemia, poszperam po
    forach, może jakiś sposób znaleźli:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 15. Data: 2012-08-30 00:29:27
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > służbowego i HTC poszedł do szwagra, spory błąd pomimo teoretycznej
    > wyższości SII nad Evo. Sense do TW to niebo a ziemia, poszperam po

    Po googlaniu: sense i9100 sporo wyskakuje linkow, to jeden z nich:
    http://samsung-mobile.com.pl/forum/Thread-i9100-mod-
    htc-sense-3-5-4-0-dla-galaxy-s2
    Pytanie czy w pakiecie dostaniesz rowniez phone.apk czy jakkolwiek sie
    to zwie w tym wypadku z HTC.

  • 16. Data: 2012-08-30 08:36:18
    Od: Marx <a...@g...com>

    portowanie Sense nie ma sensu, szkoda czasu na szukanie.
    Można po prostu zamiast TW launchera zainstalować inny launcher albo po
    prostu inny ROM czy wręcz Cyanogena czy MIUI.
    Choć przyznam szczerze że nie znalazłem jeszcze sensownego launchera
    mimo przetestowania chyba z 10 różnych, a ten od Samsunga wcale nie jest
    na tym tle taki zły
    Marx

  • 17. Data: 2012-08-30 09:09:56
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-08-30 08:36, Marx wrote:
> [...]
    > Choć przyznam szczerze że nie znalazłem jeszcze sensownego launchera
    > mimo przetestowania chyba z 10 różnych, a ten od Samsunga wcale nie jest

    Ok, ale co ma launcher do aplikacji telefonicznej z ktora Qlfon ma problem?

  • 18. Data: 2012-08-30 11:33:46
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 30.08.2012 09:09, atm wrote:

    > Ok, ale co ma launcher do aplikacji telefonicznej z ktora Qlfon ma problem?

    a pewnie nic :), zbyt mało poczytałem.. ;)
    Marx

  • 19. Data: 2012-08-30 12:48:09
    Od: "Marek" <o...@p...onet.pl>

    Spróbuj sobie zainstalować exDialer.

    Mi obsługuje się funckje telefoniczne i kontaktów znacznie lepiej i
    szybciej.

    --
    Marek