  • 1. Data: 2013-12-30 03:26:37
    Temat: Android w wersji 17 cali
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Może być mniej, ale 17 cali to fajny wymiar. Ciężko nosić? W plecak wejdzie.
    Oby był lekki.
    Czy są tablety z Androidem i ekranem dużym na 17 cali z rozdzielczością 4K?

    Przed oczami mam laptop z ekranem o przekątnej chyba 15.4 cala -- jest fajnie.
    Kiciuś z napędem atomowym ma ekran o połowę mniejszy -- i jest raczej mniej
    fajnie.

    Niby smartfon ma ekran wielkości raptem 4.3 cala i jakoś daje się zeń korzystać,
    ale wolałbym mieć tablet duży. Duży i tani zarazem. Oczywiście z GPS oraz z 3G.

    -=-

    Póki co podoba się mi Lenovo IdeaTab S6000 3G -- ale ma małą rozdzielczość
    jak na taki (10.1") ekran i tylko DDR2. Są różne wersje -- z dwiema kamerkami
    i z jedną, z 16 GB i z 32 GB, z 3G i z 0G... W symbolu S6000 mieści się całość. ;)

    -=-

    Monstera zapaskudziłem tak mocno różnymi launczerami, że aż staje. ;)
    Na szczęście w razie czego można po prostu odpalić launczer natywny...

    -=-

    Są tu poszukiwacze dużych tabletów z androidem na pokładzie?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-12-30 15:49:09
    Temat: Re: Android w wersji 17 cali
    Od: Trybun <C...@j...com>

> [...]
    >
    > -=-
    >
    > Są tu poszukiwacze dużych tabletów z androidem na pokładzie?

    Jak dla mnie bez sensu, już tablet 10" to za dużo. Taka sobie krowa
    która do żadnych warunków użytkowania nie pasuje. Nie zabiorę przecież
    takiego grzmota do lasu, czy do łóżka. Nie da się zamiaścić w uchwycie i
    stosować jako nawigację samochodowa. Może jestem ślepy, ale nie widzę
    najmniejszej korzyści z zakupu tak dużej tabletki.

  • 3. Data: 2013-12-30 15:58:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 52c187e6$0$2176$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    stosować jako nawigację samochodowa. Może jestem
    > ślepy, ale nie widzę najmniejszej korzyści z zakupu tak dużej tabletki.

    A ja widze. I do łóżka zabiorę, i do samochodu, choć
    raczej nie jako nawigację a jako zwykłą mapę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-12-30 16:36:14
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2013-12-30 15:58, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Trybun" 52c187e6$0$2176$6...@n...neostrada.pl

    tez jak dla mnie bez sensu

    > A ja widze. I do łóżka zabiorę, i do samochodu, choć
    > raczej nie jako nawigację a jako zwykłą mapę. :)

    jezdzisz ciezarowka ew. autobusem?

  • 5. Data: 2013-12-30 18:18:48
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    AL <a...@s...tam.pl> wrote:

    > tez jak dla mnie bez sensu

    Leszek nie wspominal, ze to ma byc prezent dla ciebie, czy tego drugiego.
    Pytanie bylo (wydawaloby sie) proste i nie zawieralo prosby o akceptacje
    grupowych przyglupow.

    > jezdzisz ciezarowka ew. autobusem?

    Chocby na wrotkach, to nie twoj interes.

  • 6. Data: 2013-12-30 18:37:43
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 30.12.2013, o godzinie 03.26.37, na pl.misc.telefonia.gsm, Eneuel
    Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Monstera zapaskudziłem tak mocno różnymi launczerami, że aż staje. ;)
    > Na szczęście w razie czego można po prostu odpalić launczer natywny...

    Trochę nie rozumiem. Z założenia Launcher powinien być jeden. Po co mieć
    kilka?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 7. Data: 2013-12-30 18:40:55
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Może być mniej, ale 17 cali to fajny wymiar. Ciężko nosić? W plecak wejdzie.
    > Oby był lekki.
    > Czy są tablety z Androidem i ekranem dużym na 17 cali z rozdzielczością 4K?

    Daj spokój. Celuj od razu w 20'.
    http://www.panasonic.com/business/toughpad/us/4k-tab
    let.asp

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 8. Data: 2013-12-30 21:16:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 30 Dec 2013 17:18:48 GMT, Andrzej napisał(a):

    > Leszek nie wspominal, ze to ma byc prezent dla ciebie, czy tego drugiego.
    > Pytanie bylo (wydawaloby sie) proste i nie zawieralo prosby o akceptacje
    > grupowych przyglupow.

    Była zmiana nazwy grupy na pl.troll.advocacy? Serio?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 9. Data: 2013-12-31 00:54:52
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2013-12-30 18:18, Andrzej wrote:

    > Leszek nie wspominal, ze to ma byc prezent dla ciebie, czy tego drugiego.
    > Pytanie bylo (wydawaloby sie) proste i nie zawieralo prosby o akceptacje
    > grupowych przyglupow.

    przyglup mozesz sobie mowic do ojca jak wiesz kto nim byl

    > Chocby na wrotkach, to nie twoj interes.

    to jest grupa dyskusyjna a nie lista zyczen.
    Ale osoby twojego pokroju nie sa w stanie tego zrozumiec... :/

  • 10. Data: 2013-12-31 01:22:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "AL" l9s3te$hjq$...@d...me

    > jezdzisz ciezarowka ew. autobusem?