eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleAnkieta do pracy inżynierskiej › Re: Ankieta do pracy in?ynierskiej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
    eostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    From: Jacot <jacot@bez_riders.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ankieta do pracy in?ynierskiej
    Date: Fri, 25 Jan 2013 22:57:50 +0100
    Organization: A&O
    Message-ID: <a...@4...com>
    References: <abc6e28984392f7ac60fb160be8748c2$1@grupy.scigacz.pl>
    <50fdb4f7$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <k...@4...com>
    <5101add1$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <51023870$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: Forte Agent 6.00/32.1186
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    NNTP-Posting-Host: public-gprs603063.centertel.pl
    X-Trace: 1359151072 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1218 37.225.218.248:1844
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:660813
    [ ukryj nagłówki ]

    Monster <a...@o...pl> wrote:

    >W dniu 2013-01-24 22:55, Arbiter pisze:
    >> a co jest nie tak z DUO?
    >> I czy w ogole Velorex byl? bo raz go widzialem w zyciu i to nie w PL

    >Z tego co pamiętam,to ciężko go było rozpędzić tak żeby na piechotę nie
    >dogonić.Velury były,choć na ulicy rzadko,leżą w kilku znajomych garażach.

    Ano tak mniej wiecej, to pierwsza wada, bo trzeba bylo miec cos z
    glowa, zeby 170 kilo zelastwa plus w zalozeniu 2 osoby napedzic 3,5
    konnym silniczkiem;)
    Druga powazna wada to zupelnie debilne tylne zawieszenie, trzecia to
    przednie, na wahaczu pchanym plus pomylka nazwana"amortyzatorem
    skretu", ktory dzialal odwrotnie, tj. gdy kolo wpadlo w balans, a
    musialo, to ten patent tylko poglebial balans.
    W sumie slaby silnik ratowal zycie, bo to bylo krotkie, szerokie, z
    uwagi na w/w zupelnie niestabilne i predkosci powyzej 20 km/h to bylo
    duze ryzyko.
    Ogolnie to co sie nawet jakos sprawdzalo w "fotelu z silnikiem" czyli
    Picolo, w wersji 2 osobowej zrobilo sie porazka.
    Calosc zrobiona byla z odpadow produkcyjnych w zakladzie Robura, wiec
    rama byla ciezka ale za to mietka.
    A Velorex to byl kawal sprzeta;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10
    http://www.junak.riders.pl/
    http://stokrotka.grejt.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: