    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Antena DAB
    Date: Thu, 1 Aug 2019 23:17:05 +0200

    W dniu 2019-08-01 o 22:29, kk pisze:

    > Dla satysfacji nie można?

    Mam Clariona z CD, wysoki model. Przeszedł ze mną już kilka samochodów,
    ma chyba ponad 20 lat. Niesamowite brzmienie, nawet z MP3, na głośnikach
    fabrycznych w dowolnym aucie. Nie ma mowy, żeby gdzieś zgubił stację, a
    przełącza się po nadajnikach w sposób niezauważalny - tylko po napisach
    widać. Może się przełączać na komunikaty drogowe (np. PR 1), ustawia się
    podgłaśnianie na komunikaty. Bardzo dobra czułość.

    Ale już kilka lat temu przestał czytać CD, nadajniki radiowe czytające
    SD lub USB, nawet te powyżej 100 zł. to szmelc, jakich mało - nie da się
    tego słuchać. Radio nie ma ani wejścia audio, ani wejścia na pamięć -
    wtedy jeszcze nie było.

    Tak więc radyjko pójdzie do mojego pokoju jako stacjonarne, a do autka
    włożę stację 2DIN. Pewnie jakiś Pioneer, bo Zenec i Clarion są za drogie.
    Ale współczesny sprzęt chyba nie wytrzyma już kolejnych 20 lat - jednak
    już w sprzęcie powoli wyzbywam się podejścia emocjonalnego.

    Nie chodzi mi tyle o satysfakcję, co o wygodę i kompatybilność ze
    współczesnymi wynalazkami - smartfony z MirrorLink czy innym tego typu
    wynalazkiem, kamera cofania, drugie wejście video, wyjścia na monitory
    tylne, oraz integracja z szyną systemową w nowszych autach i wszystkim,
    co ta integracja wnosi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam