    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Anteny WiFi
    Date: Sun, 26 Feb 2017 15:56:46 +0100

    W dniu 2017-02-26 o 15:22, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości
    >
    > No, jeszcze zależy, ile z dostarczonej energii pójdzie w emisję, a ile w
    > straty... Choć wifi, to nie pamiętam, czy nie ma ograniczenia do 100mW...?
    > Mniejsze radia, niż ten router, potrafią mieć wielowatowe moce, a
    > niekoniecznie maja wiatraki...
    > http://allegro.pl/radio-qyt-kt-8900-uhf-vhf-duobande
    r-25w-sklep-w-wa-i6694749493.html

    > http://allegro.pl/qyt-kt-8900-najmniejszy-duobander-
    na-swiecie-25w-i6693812306.html
    > inna aukcja
    > http://allegro.pl/radio-icom-ic-2730-na-gwarancji-i6
    727716954.html
    > http://allegro.pl/qyt-kt-980plus-75w-duobander-samoc
    hodowy-sp7ukl-i6724324656.html

    > itd.
    > Nawet, jeśli te radia są większe, to "zagęszczenie mocy" jest w nich o
    > parę oczek wyższe, a jakoś się one nie gotują.
    > Co do wiatraka, można, ale raczej chyba kładzie się nacisk na
    > dopasowanie, by energii odbitej było jak najmniej. A jak już, to
    > automatyka w radiu ogranicza moc, aby właśnie, nie ugotowało się w razie
    > niedopasowania.

    Zapominasz jeszcze że nadajesz tylko chwilę, a potem robisz przerwę. Nie
    wiem jak wygląda stopień wyjściowy w tych urządzeniach, ale może mieć
    całkiem sporą sprawność. A jak jest jeszcze układ zapobiegający
    zagotowaniu no to wszystko jest wtedy na miejscu.

    Pozdrawiam

    DD