  • Data: 2010-07-16 17:09:45
    Temat: Re: Apteczka w radiowozie - obowiązkowa?
    Od: Bydlę <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek Niemkiewicz wrote:

    > A jednak nie...
    > http://www.nettax.pl/dzienniki/dukgp/2007/12/poz.96/
    zal1.htm
    > "Zestaw nr 26c
    > Apteczka samochodowa
    > (...)
    > Norma wyposażenia:
    > - jedna apteczka na samochód (nie dotyczy radiowozów ruchu drogowego)"
    >
    > Gdzie sens, gdzie logika?

    Gdy się nie potrafi czytać, to się sensu nie widzi.

    "...
    Zestaw nr 26d
    Zestaw pierwszej pomocy RO

    Zestaw umożliwia udzielenie pierwszej pomocy w przypadku
    odniesienia następujących urazów, z zachowaniem podstawowych zasad higieny:

    krwotoki, skaleczenia, otarcia naskórka, rany postrzałowe, kłute klatki
    piersiowej, oparzenia termiczne oraz chemiczne, złamania, zwichnięcia,
    skręcenia oraz podejrzenia złamań, zwichnięć i skręceń kończyn górnych i
    dolnych oraz odcinka szyjnego kręgosłupa, jak również wychłodzenie i
    przegrzanie organizmu (ochrona termiczna). Umożliwia w razie
    konieczności prowadzenie sztucznego oddychania poprzez specjalną maskę z
    ustnikiem i zaworem zwrotnym chroniącym przed zakażeniami krzyżowymi.

    L.p. Nazwa - rodzaj sprzętu

    Ilość(*)

    (ciach 31 pozycji)
    Norma wyposażenia:
    - 1 zestaw dla antyterrorystycznej sekcji bojowej,
    - 1 zestaw dla sekcji realizacyjnej Centralnego Biura Śledczego,
    - 1 zestaw dla wydziału kryminalnego,
    - 1 zestaw dla plutonu oddziału (pododdziały) prewencji.
    - 1 zestaw dla komórki interwencyjnej pionu prewencji,
    - 1 zestaw na radiowóz ruchu drogowego..."

    --
    Bydlę

    (*-jak zwykle jakiś debil napisał ilość tam, gdzie powinno być liczba)