  • Data: 2017-11-18 11:38:55
    Temat: Re: Architektura aplikacji - powody wyłączania dll z exe
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, November 15, 2017 at 3:11:20 PM UTC+1, Maciej Sobczak wrote:
    > Zamieszam trochę: od dłuższego czasu jestem zwolennikiem linkowania
    > statycznego wszystkiego co nie jest base-systemem. Życie mi się uprościło.

    Kilka pytań:

    Jaki rozmiar mają Twoje pliki wynikowe?

    Ile czasu czekasz na kompilacje/zlinkowanie po zmianie jednej
    linijki w pliku cpp/h ? Czy linkiery potrafią wykorzystać wiele rdzeni albo
    GPU? Mnie ten problem na tyle bolał, że napisałem swój generator
    plików make.

    Z jakich bibliotek korzystasz? Czy masz łatwo dostępne prekompilowane
    wersje do wkompilowywania statycznego? Jeśli nie masz, ile czasu
    prekompilowałeś sam?

    Jak rozwiązujesz problem dopasowania kodu do systemu? Bo w przypadku
    dll po prostu ładuje się inną bibliotekę.

    Czy w pracy zespołowej przydzielenie osobnym programistom/pod-zespołom
    wykonanie osobnych plików dll/pluginów nie przyspieszałoby i nie
    upraszczałoby realizacji całego projektu?