eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAstra G kombi - zawieszenie › Re: Astra G kombi - zawieszenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
    .highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <ib5rqd$67k$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Subject: Re: Astra G kombi - zawieszenie
    Date: Sun, 7 Nov 2010 11:41:50 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Lines: 29
    Message-ID: <4cd6826e$0$27027$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.5.92.194
    X-Trace: 1289126511 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27027 83.5.92.194:3439
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2323941
    [ ukryj nagłówki ]

    Jacek_P wrote:

    > Autko zrobiło 230 kkm i zaczyna się zachowywać jak furmanka,
    > a dodatkowo tłucze się niemożebnie.
    >
    > Pytanie: z jakiego rzędu kosztami remontu zawieszenia muszę
    > się liczyć? I dodatkowo: co warto przy tej okazji zrobić,
    > aby za chwilę nie grzebać znowu.

    Miałem tak samo przy podobnym przebiegu.
    Wcześniej wymieniane były ze dwa, trzy razy
    tylko sworznie i tuleje wahaczy z przodu. Pojechałem na szarpaki i
    okazało się, że do wymiany: amortyzatory tył
    (przód trzymał normy) i łączniki stabilizatora przód.
    Po wymianie wrażenie ciągnięcia pustej przyczepki z tyłu znikło,
    poprawiła się nieco sterowność przodu
    (przedtem przejeżdżając przez torowisko miałem wrażenie,
    że kierownicą można kręcić, a auto jedzie gdzie chce)

    Ale nie jest tak, że komfort jakoś drastycznie wzrośnie.
    Z tyłu tłukło się niemiłosiernie, bo auto wcześniej woziło
    spore ładunki w bagażniku, więc można było oczekiwać,
    że wymiana da poprawę.
    Kosztu nie pamiętam, bo wymieniałem tez olej i filtry,
    coś około 500-600 z materiałami. Można próbować
    wymienić tuleje wahaczy z przodu, bo jak pamiętam wcześniej,
    zawsze po takiej wymianie było lepiej w sensie "tłuczenia się",
    ale też cała reszta była młodsza.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: