-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
ews2.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
From: "cef" <c...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ib5rqd$67k$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
Subject: Re: Astra G kombi - zawieszenie
Date: Sun, 7 Nov 2010 11:41:50 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Lines: 29
Message-ID: <4cd6826e$0$27027$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.5.92.194
X-Trace: 1289126511 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27027 83.5.92.194:3439
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2323941
[ ukryj nagłówki ]Jacek_P wrote:
> Autko zrobiło 230 kkm i zaczyna się zachowywać jak furmanka,
> a dodatkowo tłucze się niemożebnie.
>
> Pytanie: z jakiego rzędu kosztami remontu zawieszenia muszę
> się liczyć? I dodatkowo: co warto przy tej okazji zrobić,
> aby za chwilę nie grzebać znowu.
Miałem tak samo przy podobnym przebiegu.
Wcześniej wymieniane były ze dwa, trzy razy
tylko sworznie i tuleje wahaczy z przodu. Pojechałem na szarpaki i
okazało się, że do wymiany: amortyzatory tył
(przód trzymał normy) i łączniki stabilizatora przód.
Po wymianie wrażenie ciągnięcia pustej przyczepki z tyłu znikło,
poprawiła się nieco sterowność przodu
(przedtem przejeżdżając przez torowisko miałem wrażenie,
że kierownicą można kręcić, a auto jedzie gdzie chce)
Ale nie jest tak, że komfort jakoś drastycznie wzrośnie.
Z tyłu tłukło się niemiłosiernie, bo auto wcześniej woziło
spore ładunki w bagażniku, więc można było oczekiwać,
że wymiana da poprawę.
Kosztu nie pamiętam, bo wymieniałem tez olej i filtry,
coś około 500-600 z materiałami. Można próbować
wymienić tuleje wahaczy z przodu, bo jak pamiętam wcześniej,
zawsze po takiej wymianie było lepiej w sensie "tłuczenia się",
ale też cała reszta była młodsza.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.11.10 14:09 Jacek_P
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław