    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Atmega jak zrealizowac odbior szeregowy
    Date: Tue, 20 Jul 2010 11:17:07 -0700 (PDT)

    On 20 Lip, 19:31, "Chomik" <c...@h...pl> wrote:
> [...]
    mmunication-in-atm...

    > To nie ma nic wspolnego z RS-em. Sama transmisja idzie droga radiowa wiec od
    > samego szumu CMX469 moze generowac jakis ciag ktory nie jest uzyteczny. Przy
    > RS zaklada sie ze polaczenie jest w 100%. Jest sygnal startu, stopu itd.
    > Tutaj CMX wypluwa z siebie ciag zerojedynkowy i musimy sie sami zorientowac
    > co jest transmisja a co smieciami. RS i
    > UART tutaj raczej na nic.

    Ja cie nie chce straszyc ale tego FFSK 2400Bd CMX469A nie ma w
    google. :)
    Ale ok, jesli masz po prostu dwa sygnaly i jeden jest zegarowy a drugi
    z danymi to sprawa jest relatywnie prosta.
    Polecam ksiazke http://www.btc.pl/?id_prod=65500
    Na poczatek bedzie dobra. Trudno mi cos wiecej zaproponowac bo tez sie
    ucze.
    Mozesz tez rozwazyc inne jego pozycje bo pisze dobrze i przyklady
    dzialaja (a przynajmniej te ktore zbudowalem).

    --
    Lukasz Sczygiel