  • 1. Data: 2014-04-04 17:15:50
    Temat: AtmelStudio 6 i programatory USB
    Od: "Akond ze skwak" <A...@s...pl>

    Jaki polecacie ( z dostępnego) programator USB do programu AtmelStudio 6 ?

    Te co mam (USBasp i USBisp, STK200) jakoś nie za bardzo chcą współpracować.

    Akond

  • 2. Data: 2014-04-04 18:15:43
    Temat: Re: AtmelStudio 6 i programatory USB
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    > Jaki polecacie ( z dostępnego) programator USB do programu AtmelStudio 6 ?
    >
    > Te co mam (USBasp i USBisp, STK200) jakoś nie za bardzo chcą współpracować.

    AVRISP mkII

    MiSter

  • 3. Data: 2014-04-05 09:42:28
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-04-04 17:15, Akond ze skwak pisze:
    > Jaki polecacie ( z dostępnego) programator USB do programu AtmelStudio 6 ?
    >
    > Te co mam (USBasp i USBisp, STK200) jakoś nie za bardzo chcą współpracować.
    Dlaczego? Przecież możesz zapiąć 'zewnętrzny tool' pod przycisk
    "programuj", czyli wywoływać np avrdude z odpowiednimi parametrami,
    który już obsłuży cokolwiek tam masz.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2014-04-10 13:32:51
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On Friday, 4 April 2014 16:15:50 UTC+1, Akond ze skwak wrote:
    > Jaki polecacie ( z dostępnego) programator USB do programu AtmelStudio 6 ?
    >

    > Te co mam (USBasp i USBisp, STK200) jakoś nie za bardzo chcą współpracować.
    >

    > Akond

    Z tych tanich a dobrych polecam AVR Dragon.

  • 5. Data: 2014-04-10 13:48:32
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    A to widziałeś:
    http://forum.atnel.pl/topic1065.html